اخبار داغ

برادر شهید حججی:

داغ برادر سخت است اما راه شهید سعادتمندی برادرانش را درپی دارد

داغ برادر سخت است اما راه شهید سعادتمندی برادرانش را درپی دارد
برادر شهید حججی گفت: تصویر شهید جیلان با انسان حرف می‌زند به طوری که با نگاه به چهره این شهید بزرگوار شوق او به شهادت را نشان می‌دهد و خدا را شکر که این شهید به مراد دلش رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین حججی برادر شهید محسن حججی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: وقتی خبر شهادت یکی از فرزندان این خاک می‌رسد یاد برادر شهیدم می‌افتم و دیشب که عکس شهید جیلان را دیدم یاد روزی افتادم که خبر شهادت محسن را به ما دادند، مثل این بود که برادر خودم شهید شده است.

وی افزود: تصویر شهید جیلان با انسان حرف می‌زند به طوری که با نگاه به چهره این شهید بزرگوار شوق او به شهادت را نشان می‌دهد و خدا را شکر که این شهید به مراد دلش رسید اما از خدای متعال می‌خواهم که به خانواده شهید عنایت کند تا بتوانند با این مصیبت کنار بیایند.

وی با اشاره به اینکه به جوان‌ها توصیه می‌کنم قدر قطره قطره خون‌هایی که برای عزت و سرافرازی کشور و اسلام ریخته شده است را بدانند اضافه کرد: اگر امثال شهید حججی، شهید جیلان و شهدای عزیز مدافع حرم نبودند باید در داخل کشور با داعش مبارزه می کردیم

حججی با بیان اینکه بحمدالله مقاومت شهدای مدافع حرم داعش را به نابودی کشاند خاطرنشان کرد: هر شهیدی در دل‌نوشته‌ها و وصیت‌نامه‌های خود توصیه‌ایی برای جوانان دارد مثلا یکی جوانان را به اقامه نماز اول وقت، یکی به تقوا و... فراخوانده اما برادر من جوانان را به رفاقت با یکی از شهدا و درد و دل با آن‌ها دعوت کرده است.

وی اضافه کرد: برادرم بر این اعتقاد بود که رفاقت با شهدا باعث می‌شود که راه و رسم شهدا هیچ‌گاه از یاد نرود و خاموش نشود و این راه همیشه ادامه داشته باشد.

برادر شهید حججی بیان داشت: پیام من برای برادر یا برادران شهید جیلان این است که صبور باشند و صبر پیشه کنند و بدانند با اینکه مصیبت از دست دادن برادر داغ سنگین و بزرگی است اما اینکه بردارشان در راهی که خودش انتخاب کرده شهید شده هم سعادتی است برای شهید و هم سعادتی برای برادران و خانواد‌اش.

حججی افزود: ان شالله که برادران شهید جیلان همیشه تلاش کنند که راه برادرشان ادامه داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه