اخبار داغ

دیوارکشی جنسیتی پیاده روها در نانت فرانسه + عکس

دیوارکشی جنسیتی پیاده روها در نانت فرانسه + عکس
شورای شهر نانت فرانسه در اقدامی عجیب اقدام به نصب تابلوی مسیر مستقل در پیاده روهای این شهر کرد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شورای شهر نانت فرانسه در روز جهانی از بین بردن خشونت علیه زنان اقدام به نصب تابلوی مسیر مستقل در پیاده روهای این شهر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

انتشار عکسی از این طرح با موجی از واکنش ها در میان کاربران فرانسوی و اروپایی شبکه های اجتماعی  مواجه شد.

,

در این تابلو از مردان و زنان خواسته شده است که در مسیر تعیین شده خود حرکت کنند.

,

, ,

رئیس شورای شهر نانت در ارتباط با نصب این تابلو گفت: این تابلو در 25 نوامبر به عنوان بخشی از روز بین المللی از بین بردن خشونت علیه زنان در روز پنج شنبه آن هم به مدت دو ساعت نصب شد. وی در ادامه اظهار کرد: هدف این بود واکنش های مردم دیده شود تا پیام انتقالی این باشد که فضای عمومی نمی تواند بین مردان و زنان تقسیم شود.

, رئیس شورای شهر نانت در ارتباط با نصب این تابلو گفت: این تابلو در 25 نوامبر به عنوان بخشی از روز بین المللی از بین بردن خشونت علیه زنان در روز پنج شنبه آن هم به مدت دو ساعت نصب شد. وی در ادامه اظهار کرد: هدف این بود , رئیس شورای , شهر نانت در ارتباط با نصب این تابلو گفت: این تابلو در 25 نوامبر به عنوان بخشی از روز بین المللی از بین بردن خشونت علیه زنان در روز پنج شنبه آن هم به مدت دو ساعت نصب شد. , وی در ادامه اظهار کرد: هدف این بود , واکنش های مردم دیده شود تا پیام انتقالی این باشد که فضای عمومی نمی تواند بین مردان و زنان تقسیم شود., واکنش های مردم دیده شود تا پیام انتقالی این باشد که فضای عمومی نمی تواند بین مردان و زنان تقسیم شود., واکنش های مردم دیده شود تا پیام انتقالی این باشد که فضای عمومی نمی تواند بین مردان و زنان تقسیم شود., واکنش های مردم دیده شود تا پیام انتقالی این باشد که فضای عمومی نمی تواند بین مردان و زنان تقسیم شود.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/, انتهای پیام/, انتهای پیام/, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه