اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

حساب کاربران انقلابی توییتر بازهم تعلیق شد/ وقتی خودفروخته های وطنی آب در آسیاب دشمن می ریزند +تصاویر

حساب کاربران انقلابی توییتر بازهم تعلیق شد/ وقتی خودفروخته های وطنی آب در آسیاب دشمن می ریزند +تصاویر
توئیتر روز گذشته ده‌ها حساب کاربری که بیشترشان از اکانت های ارزشی هستند را تعلیق کرد و با این کار موجب اعتراض گسترده کاربران شد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ توئیتر روز گذشته ده‌ها حساب کاربری که بیشترشان از اکانت های ارزشی هستند را تعلیق کرد و با این کار موجب اعتراض گسترده کاربران شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حذف و تعلیق حساب های کاربری ارزشی ها و مطالب ضدسیاست‌های غربی در گذشته هم از سوی توییتر اعمال شده بود.

,

برخی از واکنش ها کاربران توییتری را در ادامه می خوانید:

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

با اینکه مدیران توییتر ادعا کرده اند این اقدامات در جهت شفافیت فضای این شبکه و مقابله با خشونت و تروریسم است اما طی سالهای اخیر، گزارش‌های زیادی از نقش «ربات‌ها» در ترند‌کردن هشتگ‌‌های مخالف جمهوری اسلامی توسط اکانت‌های منافقین، سلطنت‌طلب‌ها و کاربران سعودی منتشر شده با این حال تاکنون از برخورد توییتر با این اکانت‌های جعلی و ربات‌ها مطلبی گزارش نشده است.

,

به نظر می‌رسد اثرگذاری کاربران فعال کشورهای مستقل و انحصارشکنی فضای مجازی توسط این کاربران، موجب نگرانی موسسین این شبکه‌ها شده است.

,

البته لازم به یادآوری است نمی شود نقش عده ای از کابران وطن فروش و بیشتر فیک را در این امر نادیده گرفت. توئیتر در بارها از تمامی کاربرانی که در شناسایی حساب‌های کاربری مشکوک به آن کمک کرده‌اند، تشکر کرده و همچنین  از سایر افراد و کاربران در سراسر جهان درخواست کرده که درصورت مشاهده هرگونه محتوای تروریستی و خشونت‌آمیز آن را گزارش کنند.

,

, ,

هرچند بنابر گزارش توییتر کمتر از ۰.۲ درصد تعلیق اکانت‌های توئیتری به خاطر درخواست و گزارش دولت‌های مختلف در جهان رخ داده است و بیشتر آن توسط  الگوریتم‌های پیشرفته بکار رفته در پلت‌فرم توئیتر و متخصصان زبده فعال در این شبکه اجتماعی شناسایی شده است که البته در این میان، نقش کاربران مردمی نیز پررنگ بوده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه