اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

استقبال از حماسه 9 دی با یادآوری روز تاریخ سازی ملت ایران/ هشتگ #فتنه_تغلب ترند اول توییتر فارسی شد+تصاویر

استقبال از حماسه 9 دی با یادآوری روز تاریخ سازی ملت ایران/ هشتگ #فتنه_تغلب ترند اول توییتر فارسی شد+تصاویر
کاربران شبکه اجتماعی توییتر فارسی با ترند کردن هشتگ‌های #فتنه_تغلب و #فتنه_تحریم_ساز به استقبال از حماسه مردمی و ضدفتنه 9 دی رفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاربران فضای مجازی به استقبال حماسه 9 دی رفتند و اینبار هشتگ #فتنه_تغلب به عنوان ترند اول شبکه توییتر فارسی در هفتم دیماه به ثبت رسید. این درحالی بود که هشتگ #فتنه_تحریم_ساز نیز به عنوان ترند دوم تویتر فارسی ثبت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
فتنه سال 88 با اتهام تقلب در انتخابات این سال شروع شد و برخی از گروه‌های سیاسی با کشاندن برخی هوادارانشان به خیابان‌ها و به اصطلاح راه انداختن دموکراسی خیابانی به جای دموکراسی در صندوق‌های رای سعی کردند این انتخابات را مخدوش باطل کنند. اما در ادامه با ورود ضدانقلاب و سرویس‌های بیگانه و لجاجت برخی از فتنه گران داخلی در این سال شاهد التهاباتی در کشور بودیم.
,
 
,
این حوادث بعد از 8 سال صبر مردم را لبریز کرد و در 9 دیماه این سال مردم حماسه‌ای تاریخی رقم زدند و فتنه‌ این سال را خاموش کردند. فتنه سال 88 زمانی اوج گرفت که برخی با پروگاندای سیاسی سعی کردند فتنه گران را بیشمار اعلام کنند اما وقتی خروش حماسی مردم ایران در 9 دیماه سال 88 را دیدند همه رشته‌هایشان پنبه شد. 
,
 
,
هدف کاربران شبکه توییتر فارسی از بکاربردن این هشتگ یک بازخوانی تاریخی و همچنین یادآوری این نکته بود که مردم ایران با بصیرتی که دارند حق و باطل را به خوبی تمیز می دهند و فریب صحنه آرایی‌های دشمن را نمی خورند. 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه