اخبار داغ

۴ ساعت عملیات نفس گیر اطفای آتش سوزی علفزارها در رشت/ از آتش زدن علفزارها خودداری شود

۴ ساعت عملیات نفس گیر اطفای آتش سوزی علفزارها در رشت/ از آتش زدن علفزارها خودداری شود
معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت گفت: با توجه به گرم ترشدن هوا از شهروندان خواسته می شد تا از آتش زدن جهت هرس علفزارها بخصوص جنب منازل مسکونی و تجاری خودداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، آتش نشانان و تیم های امداد و نجات این سازمان در ۲۴ ساعت گذشته نسبت به پوشش ۲۷ مورد حریق و حادثه اقدام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی, .,

اطفای ۱۴ مورد حریق علفزار ها و کاه و کلش در رشت و حومه

, اطفای ۱۴ مورد حریق علفزار ها و کاه و کلش در رشت و حومه,

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه روز گذشته ۱۴ مورد عملیات نفس گیراطفای آتش سوزی علفزارها، ضایعات و کاه و کلش بر عهده آتش نشانان رشت بوده است اظهار کرد: این عملیات ها بالغ بر ۱۴ ساعت به طول انجامید که در مجموع ۴۴ آتش نشان بهمراه ۱۵ دستگاه خودروی اطفایی و ۲ دستگاه خودروی آبرسان در محل آتش سوزی ها حضور داشتند.

, .,

وی ضمن تاکید بر عوامل انسانی در به آتش کشیدن این آتش سوزی ها افزود: با توجه به گرم ترشدن هوا از شهروندان خواسته می شدو تا از آتش زدن جهت هرس علفزارها بخصوص جنب منازل مسکونی و تجاری خودداری کنند.

, .,

مومنی ضمن اشاره به دو مورد حریق منزل مسکونی و دو مورد حریق خودرو ادامه داد: آتش سوزی های منزل مسکونی بعلت اتصال در سیستم سیم کشی برق بوده که در این حوادث یک تن از شهروندان"مرد ۵۵ ساله: دچار سوختگی از ناحیه دو دست شد.

, .,

وی ضمن اشاره به دو مورد نقص در قفل درب منزل مسکونی و آسانسور افزود: سه شهروند محبوس شده"۴۸-۴۷ و ۴۳ ساله" خوشبختانه با حضور آتش نشانان به سلامت به مکان امن انتقال یافتند.

, .,

گفتنی است: ۳ مورد عملیات نجات حیوانات از دیگر عملیات های آتش نشانان در روز گذشته بوده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه