اخبار داغ

نماینده مردم ایلام در مجلس در گفت و گو با دانا مطرح کرد:

عدم دشمن شناسی مهم ترین مانع در تحقق اهداف انقلاب اسلامی است

عدم دشمن شناسی مهم ترین مانع در تحقق اهداف انقلاب اسلامی است
سلام امینی به لزوم ایجاد وحدت میان نیروهای انقلابی اشاره کرد و گفت: رمز پیروزی و موفقیت در این است که دشمن شناسی ما خوب باشد؛ هر دسته از دشمنان دارای خصوصیاتی منحصر به فرد می باشند و راهکارهای مبارزه مختص به خود دارند.
[

«سلام امینی» عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا به اهمیت ایجاد وحدت و همدلی بین نیروهای انقلابی اشاره کرد و اظهار داشت: در شرایطی قرار داریم که نیازمند وحدت هستیم و دشمن هم کاملاً مشخص است که چه کارهایی می کند، چه فشارهایی می آورد، دست به دامن چه کسانی می شوند و از چه ترفندهایی استفاده می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد: این مسئله می تواند برای همه نیروهای انقلاب و جریان های سیاسی داخل کشور انگیزه بسیار زیادی ایجاد کند تا هدفشان را مشخص کنند و با همدلی و نزدیکی قلب ها در مقابل دشمن بایستند.

,

نماینده مردم ایلام در مجلس با تاکید بر این که رمز پیروزی و موفقیت در این است که دشمن شناسی ما خوب باشد گفت: هر دسته از دشمنان دارای خصوصیاتی منحصر به فرد می باشند و راهکارهای مبارزه مختص به خود دارند لذا باید نسبت به نوع رفتارشان با آن ها برخورد کرد.

,

امینی در پاسخ به این سوال که "چگونه می توان دشمن شناسی کرد؟" بیان داشت: از این واضح تر که دشمن ما در حال موضع گیری، رایزنی و حمایت و پشتیبانی از هم پیمانان خود در جهان است و آن ها را علیه ایران بسیج و شدیدترین تحریم ها را علیه ما اعمال می کند.

,

وی تاکید کرد: عدم شناسایی و عدم پی بردن به اهداف شوم دشمنان یکی از بزرگ‌ترین آفات‌ و موانع در مسیر تحقق اهداف متعالی اسلام و انقلاب اسلامی است.

,

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که "دشمنی و اختلاف نظر چه تفاوتی با هم دارند گفت: این دو مسئله، دو موضوع جداگانه هستند؛ دشمن می خواهد که موجود نباشی، اما اختلاف نظر دو یا چند نظر در کار هم است؛ این که کسانی یک نظر و کسانی نظر دیگری دارند، سعی می کنند بهترین نظر را انتخاب کنند و برای یکیدگر نسخه کنند.

,

امینی در تشریح ابزار لازم برای تحقق وحدت و انسجام و همدلی بیان داشت: برای تحقق این مهم باید خویشتندار باشیم و با سعه صدر و تحمل یکدیگر و همچنین به روز بودن و تعامل نگذاریم گزندی به کسی برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه