اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد:

سرمابه‌گذاری ابوظبی در تشکیل بلک‌واتر منطقه

سرمابه‌گذاری ابوظبی در تشکیل بلک‌واتر منطقه
شیخ محمد بن زائد ولیعهد ابوظبی در اقدامی ضد امنیت منطقه از یک گروه امنیتی که توسط وی بنیانگذاری شده است رونمایی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بنابر گزارش تارنمای روزنامه نشنال امارات، شیخ محمد بن زائد ولیعهد ابوظبی امروز از تشکیل یک گروه امنیتی موسوم به اج (EDGE) رونمایی کرد. گروه امنیتی اج قرار است در تحقیقات توسعه تکنولوژی سلاح‌های نظامی و مقابله با حملات سایبری فعالیت داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, EDGE,

گروه امنیتی اج در راستای اهداف ضد امنیتی خود در منطقه با بزرگترین کارخانجات تسلیحاتی و سازمان های امنیتی دنیا همکاری میکند که منافع امارات در منطقه منافع مشترک هم پیمانان گروه امنیتی اج خواهد بود.

,

فیصل البنایی مدیر اجرایی گروه اج در مراسم رونمایی از این گروه به حملات پهپادی به پالایشگاه آرامکو عربستان اشاره کرد و گفت که تنها راه مبارزه با این دسته از حملات تشکیل پیمان و همگرایی در راستای تحقیق و توسعه تکنولوژی سلاح است.

,

در فاز اول اجرای این تشکیلات 3 گروه دولتی امارات یعنی شرکت صنایع نظامی امارات، شرکت سرمایه‌گذاری پیشرفته امارات، هلدینگ توازن و 22 گروه و شرکت دولتی دیگر اماراتی با یکدیگر هم پیمان خواهند شد و 12 هزار نفر را استخدام خواهد کرد.

,

تحقیق و توسعه بر انواع تکنولوژی های تسلیحاتی همانند پدافندهای ضد پهپاد، هوش مصنوعی حملات سایبری، نظارت بر فضای اینترنت و ربات‌های نظامی از اهداف تشکیل این گروه برای تضمین منافع منطقه‌ای امارات می‌باشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه