اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

شکل‌گیری هویت کودکان باید اولویت سیستم آموزشی کشور قرار بگیرد

شکل‌گیری هویت کودکان باید اولویت سیستم آموزشی کشور قرار بگیرد
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: بحث هویت افراد در هر کشور و هر جایگاهی که هستند یکی از اساسی‌ترین مطالبی است که باید در اولویت‌های سیاستگذاری قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین ، دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی ظهر امروز در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) استان قزوین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین, ،,

سیده حمیده زرآبادی در این همایش اظهار کرد: ماه‌ها با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان از جمله شورای شهر، شهرداری، دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) و دانشگاه آزاد اسلامی همکاری های لازم صورت گرفته‌ است که ما اکنون شاهد دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی هستیم.

,

وی افزود: بحث هویت افراد در هر کشور و هر جایگاهی که هستند یکی از اساسی‌ترین مطالبی است که باید در اولویت‌های سیاستگذاری قرار گیرد و خوشبختانه این نگاه در آموزش و پرورش ما شکل گرفته و به درستی هم باید اجرا می‌شود.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان گفت: مسیر شکل‌گیری ساختار آموزشی تمامی انسان‌ها از آموزش‌‌وپرورش شروع می‌شود که به ویژه گام‌های اولیه در سنین پیش دبستانی برداشته می‌شود.

,

دغدغه هویت شناسی یکی از مهم‌ترین مسائل در کشور است

, دغدغه هویت شناسی یکی از مهم‌ترین مسائل در کشور است,

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک اذعان داشت: کارگاه‌‌ها و نشست‌های تخصصی برگزار خواهد شد که کمک می‌کند در این راستا گام‌های برداشته شود و کودکان هویت خود را که همان هویت ایران اسلامی است، پیداکنند.

,

وی در ادامه یادآور شد: کودکان می‌توانند در تمامی مراحل زندگی خود از این تجربیات استفاده کنند چراکه امروزه دغدغه هویت شناسی یکی از مهم‌ترین مسائل در کشور به شمار می‌آید.

,

زرآبادی در پایان گفت: ظرفیت کودکان در راستای یادگیری بسیار بی‌نهایت و شگفت آور است و با شناخت هویت نه تنها خودشان بلکه تاثیرگذاری بر بزرگسالان هم خواهند داشت که امیدواریم این همایش اثربخشی موثری را به همراه داشه باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه