اخبار داغ

رئیس سامان صمت استان زنجان:

ساماندهی بازرسان افتخاری برای نظارت بیشتر بر بازار در زنجان/ اجازه افزایش قیمت کالاها و خدمات را نمی‌دهیم/ گشت‌های مشترک با تعزیرات افزایش پیدا کرد

ساماندهی بازرسان افتخاری برای نظارت بیشتر بر بازار در زنجان/ اجازه افزایش قیمت کالاها و خدمات را نمی‌دهیم/ گشت‌های مشترک با تعزیرات افزایش پیدا کرد
رئیس سامان صمت استان زنجان از ساماندهی بازرسان افتخاری برای نظارت بیشتر بر بازار در زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه قیمت دیگر حامل‌های انرژی مانند گازوئیل و گاز مایع به هیچ وجه افزایش پیدا نمی‌کند، اظهار کرد: براساس اعلام شرکت نفت در جلسه تنظیم بازار خوشبختانه هم از لحاظ بنزین و هم گازوئیل، گاز مایع و سی ان جی ذخایر خوب و حتی ذخیره بیش از نرم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه ممنوعیت  افزایش هرگونه قیمت کالاها و خدمات صادر شده است، ابراز کرد: با متخلفین برخورد قاطع تعزیراتی خواهد شد و در این راستا به تعزیرات اختیار داده شده تا برخوردها را به گونه ای شدت دهند که واحدی صنفی به خود اجازه تخلف ندهد.

,

رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه ما گشت‌های مشترک با تعزیرات استان  را از یک گشت به هفت گشت افزایش دادیم و در این راستا دو قاضی شعبات تعزیرات رهاسازی شده و در گشتهای سیار مشارکت دارند تا در همان محل تخلف حکم صادر شود.

,

وی با بیان اینکه اتاق رسیدگی به شکایات مردمی  در سبزه میدان فعال تر شده و به صورت صبح و بعد از ظهر فعالیت دارد، گفت: سامانه 124 فعالیت خوبی دارد و در طول دو روز گذشته گزارشی به این سامانه مبنی بر تخلف واحد صنفی مشخص گزارش نشده است و اگر صحبتها مربوط به اطمینان یافتن از عدم افزایش قیمت دیگر کالاها است.

,

فغفوری با اشاره به اینکه عده ای افراد سودجو در شهر شایعه پراکنی می‌کنند، خاطرنشان کرد: این شایعه پراکنان در اصل کسانی هستند که به دنبال سود بیشتر هستند که از مردم  می‌خواهی م به این شایعات توجه نکنند.

,

وی با بیان اینکه بازرسان افتخاری از طرف استانداری زنجان ساماندهی خواهند شد، ادامه داد: این بازرسان قرار است به کمک بازرسان سازمان صمت استان بیایند و اتاق اصناف نیز قرار است نظارتهای مخصوص خود را داشته باشد.

,

رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه تمامی تاکسی تلفنی‌ها، خوار و بار فروشی ها و ... از اتحادیه های خود عدم افزایش قیمت را دریافت کرده اند، اظهار کرد: ثبت نام از تاکسی تلفنی ها در سامانه اصناف برای تزریق سوخت در کارتهایشان آغاز شده و برای خودروهایی که در قالب تشکل نیستند و به روستاهای اطراف مسافرکشی می‌کنند نیز دنبال راهکاری برای اختصاص سهمیه سوخت هستیم.

,

وی با بیان اینکه 200 لیتر به تاکسی تلفنی های تک گانه بنزین اختصاص خواهد یافت، عنوان کرد: تاکسی های اینترننتی نیز براساس پیمایش به صورت نقدی خواهد بود که این تصمیم به صورت کشوری است.

,

فغفوری بیان کرد: جهاد کشاورزی آخرین ذخایر استراتژیک را اعلام کرده که در همه اقلام و کالاهای اساسی از نرم بالاتر هستیم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه