اخبار داغ

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی:

هیچ موردی از گرانی مشاهده یا گزارش نشده است

هیچ موردی از گرانی مشاهده یا گزارش نشده است
اشرفی گفت: تا این لحظه در بازرسی‌هایی که از واحدهای صنفی و خدماتی انجام شده، هیچ موردی از گرانی یا قیمت غیرقانونی مشاهده یا گزارش نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمدحسین اشرفی مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: اقدامات نظارتی و کنترل بازار بعد از سهمیه‌بندی بنزین با جدیت بیشتری در سطح خراسان‌جنوبی انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  محمدحسین اشرفی مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با , خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,  , اظهار کرد: اقدامات نظارتی و کنترل بازار بعد از سهمیه‌بندی بنزین با جدیت بیشتری در سطح خراسان‌جنوبی انجام شد.,
وی با بیان این‌که دستگاه‌های متولی از جمله سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و اتاق اصناف با جدیت بیشتر بر روند ارائه کالا و خدمات نظارت دارند، افزود: با افراد سودجو که در چنین شرایطی بدون مجوز اقدام به افزایش قیمت کالا و خدمات کنند برخورد جدی خواهد شد.
,

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی گفت: شعب تعزیرات حکومتی نیز به تخلفاتی از قبیل گران‌فروشی، کم‌فروشی یا عدم عرضه کالا در اسرع وقت و خارج از نوبت رسیدگی و با متخلفان بدون اغماض برخورد می‌شود.
,
,
 
,
اشرفی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه گرانی، قیمت غیرواقعی و غیرقانونی در بحث کالا و خدمات مواجه شدند مراتب را در اسرع وقت به سامانه بازرسی 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت یا 135 سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا پیگیری‌های قانونی اجرا شود.
,
 
,
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی گفت: تا این لحظه در بازرسی‌هایی که از واحدهای صنفی و خدماتی انجام شده است هیچ موردی از گرانی یا قیمت غیرقانونی مشاهده یا گزارش نشده است.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه