معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسانجنوبی:
گزارشات مردمی در خراسانجنوبی 10 برابر افزایش یافت/ استقرار سه پایگاه نظارت و بازرسی بر قیمت کالا و خدمات در بیرجند
تهوری گفت: گزارشات مردمی از طریق سامانه تلفنی 124 افزایش 10 برابری داشته است.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علی تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسانجنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران از افزایش 10 برابری گزارشات مردمی از طریق سامانه تلفنی 124 این سازمان خبر داد.
,
شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
خاورستان,
,
خاورستان,
خاورستان,
، علی تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسانجنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران از افزایش 10 برابری گزارشات مردمی از طریق سامانه تلفنی 124 این سازمان خبر داد.,
وی افزود: پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور، گزارشات مردمی دریافتی از طریق سامانه 124 از میانگین 45 مورد در روز تا 450 مورد افزایش یافته است.
,
,
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسانجنوبی بیان کرد: در این راستا خطوط تلفنی دریافت گزارشات سامانه 124 افزایش پیدا کرده و با پیگیری صورت گرفته دو خط دیگر به سامانه 124 افزوده شده و در حال حاضر سه اپراتور گزارشات مردمی را در این سازمان دریافت میکنند که پس از ثبت از سوی بازرسان مورد بررسی قرار میگیرد.
,
,
تهوری عنوان کرد: همچنین به منظور تسهیل گزارش دهی مردمی و تسریع در رسیدگی به گزارشات آنها، بازرسان این سازمان در سه پایگاه نظارت و بازرسی بر قیمت کالا و خدمات در سه نقطه از سطح شهر بیرجند و همچنین یک نقطه در شهرستانها مستقر شدند.
,
,
وی ضمن قدردانی از همراهی، همکاری و اعتماد مردم استان در اعلام گزارش تخلفات اقتصادی، اظهار کرد: میدان امام خمینی (ره)، میدان ابوذر و تقاطع فرزان (چهار راه مصلی) سه مکان استقرار این پایگاه ها است که شهروندان گرامی میتوانند تخلفات اقتصادی را به بازرسان مستقر در این پایگاهها گزارش دهند.
,
,
انتهای پیام/
]
به اشتراک گذاری این مطلب!
ارسال دیدگاه