اخبار داغ

امام جمعه بروجرد:

دشمنان از اعتقاد و اخلاص بسیجیان و نیروهای مسلح هراس دارند

دشمنان از اعتقاد و اخلاص بسیجیان و نیروهای مسلح هراس دارند
امام جمعه بروجرد گفت: دشمنان از اعتقاد و اخلاص نیروهای مسلح و بسیجیان هراس دارند و همین رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پیروزی در دوران دفاع مقدس شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در دیدار با بسیجیان که در دفتر امام جمعه برگزار شد اظهار داشت: کار برای خدا اثر گذار است و امام (ره) با تلاش های خود برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران کار بزرگی را در دنیا انجام داد که امروز بسیاری از کشورها از انقلاب اسلامی ایران الگو می گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در جنگ هشت ساله بسیجیان با اخلاص، کار خدایی انجام دادند و بی منت و برای دفاع از ارزشها و وطن در برابر دشمن ایستادند و پیروز شدند.

,

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس همه دنیا در برابر ایران ایستاده بود اما بسیجیان و نیروهای مسلح با اخلاص و ایمان در برابر آنها ایستادند و دشمن را وادار به عقب نشینی کردند.

,

وی بیان کرد: دشمنان از اعتقاد و اخلاص نیروهای مسلح و بسیجیان هراس دارند و همین رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پیروزی در دوران دفاع مقدس شد.

,

حجت الاسلام حسینی گفت: دشمن در برابر اخلاص و بصیرت ملت ایران ناتوان است و با بصیرت و اخلاص می توان همچنان به راه خود ادامه دهیم و روز به روز بر سربلندی و عزت ایران اسلامی بیفزاییم.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه