اخبار داغ

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر؛

بسیج در خفه کردن فتنه های دشمنان نقش بسیار بالایی دارد/ گشت های محله محور بسیج امنیت را تضمین می کند

بسیج در خفه کردن فتنه های دشمنان نقش بسیار بالایی دارد/ گشت های محله محور بسیج امنیت را تضمین می کند
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: بسیج امروز در کنار سایر نهادها دارای کارنامه ای درخشان است که برای ارائه خدمات از همه اقشار مختلف طی چهل سال انقلاب اسلامی استفاده شده است و امنیت بسیار خوبی در مقیاس جهانی به ارمغان آورده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در گفت و گو با سپاس با اشاره به فعالیت های بسیج در سال جاری، اظهار کرد: همه پیشرفت های جامعه زیر سایه و چتر امنیت ایجاد خواهد شد که یکی از مهمترین الویت های بسیج ایجاد امنیت برای مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: براساس عملکردی که همه مردم نسبت به آن اذعان دارند بسیج و سپاه در ایجاد امینت کنار دستگاه دیگری مانند نیروی انتظامی و سربازان گمنام نقش بسیار مهمی دارند و تلاش می شود فضایی برای مردم ایجاد شود که آرامش و امنیت ثابت بماند.

,

رزمجو عنوان کرد: بسیج امروز در کنار سایر نهادها دارای کارنامه ای درخشان است که برای ارائه خدمات از همه اقشار مختلف طی چهل سال انقلاب اسلامی استفاده شده است و امنیت بسیار خوبی در مقیاس جهانی به ارمغان آورده اند.

,

وی با بیان اینکه بسیج یک مدل سازمان یافته است، خاطرنشان کرد: بسیج یک نهاد مردمی و سازمان یافته است که با انگیزه و ارزش های الهی و ویژگی شهادت، فداکاری، ایثار و ولایتمداری در صحنه های مختلف انقلاب نقش آفرینی کرده است.

,

فرمانده سپاه استان بوشهر با اشاره به فعالیت بسیج در مقابل آشوبگران، تاکید کرد: انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال استقامت آشوب های بسیاری را تجربه کرده است که درحوادث اخیر نیروها مردمی بسیج در کنار سایر نهادها حضور داشت و توانستیم فتنه را در نطفه خفه کنیم که از برکات این نهاد مردمی است.

,

رزمجو با بیان اینکه آشوب اخیر یک فتنه جهانی بود، عنوان کرد: با همدلی مردم و مسئولین فتنه ها سرنگون می شود و افتخار دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ثبت شد در حالی که دشمن خیلی به این سناریو امید وار بود اما برای چندمین بار شکست خورد و با رهنمودهای مقام معظم رهبری صف مردم از آشوبگران و فتنه گران جدا شد.

,

وی خاطرنشان کرد: گشت محله محور بسیج رضویون در کنار همه دستگاه ها و ارگان های نظامی، امنیتی و قضائی در سطح استان بوشهر انجام می شود که در برقراری نظم و امنیت عمومی دارای اثر بخشی بسیار بالایی است.

,

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ابراز کرد: مجموع اقشار بسیج در حوزه های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و درمان، هنرمندان، رسانه، علمی و پژوهشی نیز دارای رتبه های بسیار بالایی در است که در کنار سایر دستگاه ها قرار می گیرد.

,

 

,

انتهای پیام//

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه