اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه الشتر:

دانش‌آموزان با بصیرت و سواد رسانه‌ای با شایعه‌سازی اخبار مقابله کنند

دانش‌آموزان با بصیرت و سواد رسانه‌ای با شایعه‌سازی اخبار مقابله کنند
فرمانده سپاه ناحیه الشتر گفت: دانش آموزان با بصیرت و سواد رسانه ای کامل وارد فضای مجازی شوند و با اخباری که شایعه سازی می کنند مقابله کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سرهنگ پاسدار محمود یوسفوند در یادواره شهدای دانش آموز این شهرستان، ضمن تبریک هفته بسیج اظهارداشت: شهدا همانند مردم، انسان های عادی بودند ولی به واسطه شهادت و تقدیم کردن جان خود در راه اسلام به درجه ای از لقاء الله رسیدند، که فراتر از تصورات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,

وی با بیان اینکه شهدا به واسطه جوانمردی، خوش اخلاقی و متدین بودنشان در بین مردم و اقوام زبان زد بودند افزود: استکبار جهانی در آن زمان می خواست جلوی رشد انقلاب را بگیرد، جنگ را به ایران متحمل کردند ولی شهدا با نثار خون خود جلوی توطئه آنها را در هشت سال دفاع مقدس گرفتند.

,

فرمانده سپاه ناحیه الشتر عنوان کرد: بعد از هشت سال دفاع، دشمنان هر بار روی جوانان ایران زوم کردند و با نقشه های مانند جنگ نرم یا ناتوی فرهنگی به دنبال مقابله با انقلاب بودند، اما به توفیق الهی در بحث علمی از رتبه ۶۰ در زمان رژیم پهلوی به رتبه ۱۶و از لحاظ بهداشت و درمان در تراز بالای به سر می بریم.

,

وی بیان کرد: از دانش آموزان می خواهیم که با بصیرت و سواد رسانه ای کامل وارد فضای مجازی شوند و با اخباری که شایعه سازی می کنند مقابله کنند.

,

سرهنگ یوسفوند گفت: هر جایی که مسئولان نظام از فرامین مقام معظم رهبری در هر دوره یا زمانی خاص اطاعت نمودند در آن برهه موفق بودیم.

,

وی با اشاره به مصرف بنزین کشور که از تولید بیشتر است تصریج کرد: این تصمیم توسط دولت و سران دو قوای دیگر گرفته شد، اما مقام معظم رهبری با روحیه فداکاری و جوانمردی که داشتند از تصمیم آنها حمایت کردند و این بار بزرگ را روی دوش خود کشیدند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه