اخبار داغ

وحدت و همدلی شیعه و اهل سنت در دفاع ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب/ اولین یادواره شهید اهل سنت در سیریک برگزار شد+تصاویر

وحدت و همدلی شیعه و اهل سنت در دفاع ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب/ اولین یادواره شهید اهل سنت در سیریک برگزار شد+تصاویر
اولین یادواره شهید اهل سنت علی ترکمانی با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان، ایثارگران، رزمندگان دوران دفاع مقدس دانش آموزان و مردم در ساحل روستای گهردو از توابع بخش بمانی شهرستان سیریک با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازهرمز،اولین یادواره شهید اهل سنت علی ترکمانی با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان، ایثارگران، رزمندگان دوران دفاع مقدس ،دانش آموزان و مردم در ساحل روستای گهردو  از توابع بخش بمانی شهرستان سیریک با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

احمد جمالدینی، فرماندار شهرستان سیریک گفت: شهدا و خانواده شاهد و ایثارگر حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولان دارند و تنها راه جبران این ایثار، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان و خدمت رسانی بی منت به مردم است.

,

حجت الاسلام و المسلمین حسن حیدری امام جمعه شهرستان سیریک با تاکید بر تحکیم وحدت میان شیعه و سنی خاطر نشان کرد: اهل سنت همواره مانند شیعیان در صحنه های مختلف انقلاب حضور داشته و پایبندی خود را به آرمانهای نظام ثابت کرده اند.

,

شیخ عبدالعزیز افراز امام جمعه اهل سنت شهر بندر سیریک نیز افزود: این یادواره با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقویت وحدت بین شیعه و سنی برگزار می‌شود.

,

وی گفت: حضور اهل سنت در هشت سال دفاع مقدس نشان از لبیک آنان به فرمان امام راحل برای دفاع از خاک وطن و ارزش ها و آرمان ها اسلام و انقلاب بوده است.

,

افراز افزود: برگزاری یادواره شهدا و برنامه های فرهنگی مشترک در شهرستان نشان‌دهنده وحدت و صمیمیت بین اهل تشیع و اهل سنت است و امروز یکی از برنامه‌های تاثیرگذار در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برگزاری یادواره های شهداست.

,

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از خانواده معظم شهید علی ترکمانی تجلیل شد.

,

شهید علی ترکمانی در سال ۱۳۵۸ در درگیری با منافقین و ضد انقلاب ها در منطقه سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

,

, , , , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه