اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری:

پیشرویی بسیج در همه ابعاد، بر کسی پوشیده نیست

پیشرویی بسیج در همه ابعاد، بر کسی پوشیده نیست
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج چه در بعد محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و چه در بعد علم و فناوری پیشرو بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در اجتماع بزرگ "شکوه اقتدار" اظهار کرد: همه ما اینجا جمع شدیم تایاد کنیم از چهل سال خدمت، جهاد، ازخودگذشتگی، شهامت و دلاوری بسیج.

وی با اشاره به بصیرت مردم چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: هم‌استانی‌های ولایت مدار ما همیشه و در مواقع حساس وارد صحنه شده و در حوادث اخیر بصیرت این مردم قابل تقدیر بود.

سردار اکبری با اشاره به ۴۰ سال خدمت بسیج بیان داشت: بسیج یعنی الگو، ایمان عاشقانه، حضور در صحنه، خدمت بی‌منت و مجاهدت.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج یک فرهنگ و پیشرو در همه عرصه‌های اساسی زندگی است، فرهنگ بسیجی شناسنامه انقلاب است.

سردار اکبری اخلاق‌مداری، پایداری، پایبندی به اصول، عشق به شهدا‌ و وحدت را از مشخصه‌های اساسی بسیج دانست و خاطرنشان کرد: مردم چهارمحال و بختیاری در سیل ابتدای سال با وجود مشکلات اقتصادی کمک‌های بسیاری به مردم سیل‌زده داشتند و این یعنی فرهنگ بسیجی که در بین مردم نهادینه شده است.

وی بسیج را پشتوانه انقلاب دانست و افزود: بسیج چه در بعد محرومیت زدایی، خدمت‌رسانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و چه در بعد علم و فناوری پیشرو بوده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه