اخبار داغ

گزارش/

بی‌اعتنایی یک مسئول به نماد استقامت/ استاندار تذکر می‌دهد؟

بی‌اعتنایی یک مسئول به نماد استقامت/ استاندار تذکر می‌دهد؟
در شورای اداری شهرستان قاین اتفاق قابل تأملی رخ داد که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی روز گذشته در اختتامیه استانی اردوهای جهادی خراسان جنوبی به مناسبت هفته بسیج همراه با حاضران در جلسه، چفیه بر گردن انداخت و این یک روال معمول در هفته بسیج است اما متأسفانه به نظر می‌رسد برخی مسئولان شهرستانی، چفیه را مناسب خود نمی‌دانند و از آن دوری می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
شورای اداری شهرستان قاین روز یکشنبه هفته‌گذشته با حضور جمعی از مدیران شهرستانی در محل سالن پیامبراعظم(ص) فرمانداری قاین برگزار شد. در این جلسه اتفاق قابل تأملی رخ داد که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت.
,
 
,
طبق مشاهدات افراد داخل جلسه و همان‌طور که در تصاویر مشخص است، تمام افراد حاضر در جلسه از جمله امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان، چفیه برگردن دارند اما مجتبی براتی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قاین تنها فردی است که چفیه ندارد. به گفته برخی افراد داخل جلسه، همه‌ی افراد، چفیه را برگردن انداختند اما معاون سیاسی فرماندار حاضر نشد چفیه بر گردنش قرار دهد.
,
 
,
این‌که دلیل انجام این‌کار از سوی معاون سیاسی فرماندار قاین چه بوده است، مشخص نیست اما آن‌چه مشخص است، استفاده تمام افراد جلسه از چفیه و استفاده‌نکردنِ فقط یک‌نفر از چفیه است که مباحث متعددی را در اذهان مردم شکل می‌دهد.
,
 
,
به نظر می‌رسد اگر این اقدام عمدی یا سهوی از سوی این مسئول رخ داده باشد، نیاز به تذکر جدی دارد چراکه استاندار به عنوان شخص عالی دولت در استان، در جلسه‌ای از چفیه استفاده کرده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه