اخبار داغ

بنا خانه کشتی را ترک کرد

بنا خانه کشتی را ترک کرد
با توجه به تعویق جام‌جهانی ۲۰۱۹ کشتی فرنگی، اردوی این تیم تعطیل شد و محمد بنا و کادرش نیز خانه کشتی را ترک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی که ایران تمامی مقدمات برگزاری جام‌جهانی کشتی فرنگی در سالن 12 هزار نفری آزادی را فراهم کرده و همه چیز برای میزبانی از تیم‌های برتر کشتی دنیا در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در تهران مهیا بود، روز گذشته اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد که این مسابقات به تعویق افتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این در شرایطی است که شاگردان محمد بنا از 10 آبان‌ماه اردوهای خود برای حضور در جام‌جهانی را آغاز کرده بودند و به همین دلیل نیز لیگ کشتی فرنگی به سرعت و با فشردگی زیاد برگزار شد.
,
 
,
با توجه به این تصمیم،‌ با وجودی که فدراسیون کشتی روز گذشته تاکید داشت همچنان برای برگزاری مسابقات در موعد قبلی در سالن 12 هزار نفری آزادی اصرار و تلاش دارد اما دیگر بعید به نظر می‌رسد که شاهد چنین اتفاقی باشیم چرا که عملاً فرصتی برای حضور تیم‌ها در تهران نیست.
,
 
,
در این شرایط امروز اردوی تیم ملی فرنگی تعطیل شد و فرنگی‌کاران و کادرفنی تیم ملی خانه کشتی را ترک کردند. با توجه به برنامه‌های اعلام شده تیم ملی فرنگی،‌ به نظر می‌رسد اردوی بعدی این تیم بهمن ماه و بعد از جام تختی باشد چرا که محمد بنا معمولاً معتقد به برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی پیش از رقابتی که جنبه انتخابی دارد، نیست.
,
 
,
منبع: تسنیم
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه