اخبار داغ

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی مطرح کرد؛

عدم برگزاری انتخابات الکترونیک در شهرهای دارای بیش از یک نماینده

عدم برگزاری انتخابات الکترونیک در شهرهای دارای بیش از یک نماینده
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: تعداد هشت شهرستان جهت برگزاری انتخابات الکترونیکی اعلام‌شده ولی اسم شهرستان‌ها مشخص نیست ولی قطعاً در شهرستان‌هایی که تعداد دو و بیشتر نماینده وجود دارد انتخابات الکترونیکی برگزار نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حسن جعفری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرماندار نیشابور در جمع خبرنگاران گفت: تغییر فرمانداران یک امر معمولی و عادی است و با توجه به شرایط نیشابور این اتفاق رغم خورد. دو روز قبل قرار بود در جلسه شورای اداری این اتفاق بیافتد که به امروز منتقل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی خاطرنشان کرد: سرپرست فرمانداری نیشابور وظیفه انجام امور مثلث اقتصادی و انتخابات را باید در دستور کار خود قرار دهد.

,

جعفری ادامه داد: از چهار ماه پیش تغییر فرماندار کلیک خورده است و پس از طی فرآیند این جابجایی اتفاق افتاده است، هیچ مخالفتی توسط نماینده‌ای نبوده است و تأخیر به دلیل مسائل اداری بوده است.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تأکید کرد: انتظار داریم سرپرست فرمانداری نیشابور با حضورشان تولید ثروت و اشتغال ایجاد نماید و از مردم و مسئولین همکاری همه‌جانبه را خواستار هستیم.

,

جعفری تأکید کرد: حضور مردم برای منافع ملی بسیار مهم است و از یک‌شنبه ثبت‌نام کاندیدا آغاز خواهد شد و از افراد دارای شرایط دعوت می‌کنیم خود را در معرض انتخاب قرار دهند.

,

وی ادامه داد: فعلاً تعداد هشت شهرستان جهت برگزاری انتخابات الکترونیکی اعلام‌شده ولی اسم شهرستان‌ها مشخص نیست ولی قطعاً در شهرستان‌هایی که تعداد دو و بیشتر نماینده وجود دارد انتخابات الکترونیکی برگزار نخواهد شد.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در بین بازداشتی‌های اخیر افرادی بودند که با خارج از کشور در ارتباط بودند و قصد داشتند به ناامنی‌ها دامن بزنند.

,

جعفری بیان داشت: انتصاب معاون در اختیار فرماندار است و به سرپرست تأکید کردم بلافاصله معاونین را معرفی نماید ولی به دلیل اینکه معاونین به‌صورت مستقل انتخابات را برگزار نمی‌کنند زمان برای معرفی معاونت‌ها وجود دارد و تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان حکم فرماندار را بگیریم.

,

وی خاطرنشان کرد: روال اداری باید برای صدور حکم طی شود ولی بر اساس قانون تمام سرپرستی‌ها حکم فرماندار ثابت را دارد و سعید شیبانی فرماندار سابق نیشابور در استانداری فعالیت خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه