اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار:

راه برون رفت از مشکلات اقتصادی تکیه بر تفکر بسیجی است

راه برون رفت از مشکلات اقتصادی تکیه بر تفکر بسیجی است
فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار گفت: این تفکر بسیجی بود که ما را در حوزه های مختلف در کشور به پبروزی رساند، قطعا راه برون رفت از مشکلات اقتصادی امروز در کشور نیز تکیه بر تفکر بسیجی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ صبح امروز همزمان با 5 آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین همایش شکوه پایداری و تجلیل از بسیجیان شهرستان رشتخوار با حضور پرشور بسیجیان در محل سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

, ,

حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار در این مراسم ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به اینکه یکی از مهمترین خصوصیات بسیجی پایداری در راه خداست، گفت: هر پیامبری که توانسته موفقیتی کسب کند به واسطه همراهان مخلص و خالصی که داشته بوده است، امام راحل نیز به واسطه همراهان با اخلاص خود انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند.

,

امام جمعه رشتخوار در ادامه با تاکید بر اینکه ثابت قدم بودن در راه خدا از دیگر خصوصیات مهم بسیجیان است، اظهار داشت: بسیجی کسی است که تنها به خداوند متعال اتکا دارد، ما در 40 سال پیروزی انقلاب با تکیه بر توان داخلی موفقیت های بسیاری را کسب کردیم و این مسئله را در طول 40 سال انقلاب درک کردیم که آمریکا و عیادی آن هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

,

, ,

حمیدر رضا نامور فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار در ادامه این مراسم  نیز با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به اینکه اوج تفکر بسیجی در دفاع مقدس بود، گفت: امروز تفکر و مکتب بسیج به دنیا صادر شده، نیروهای مقاومت که در دنیا امروز شکل گرفته به برکت انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی است.

,

وی با تاکید بر اینکه در راه بسیج معنویت و اخلاص با هم در پیوند هستند، گفت: هدف و نیت بسیج و افق بسیجی تنها پیروزی اسلام است، تفکر بسیجی تفکری است که خودش را فراموش می کند، به سمت خطر می ورد و موانع برایش باعث ایجاد محدودیت نیست.

,

فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار همچنین با تاکید براینکه امروز تفکر بسیجی دنیای استکبار را از نقطه حجوم به نقطه ذلت کشانده است، یادآور شد: تفکر بسیجی برگرفته از زندگی شهداست که وجود این تفکر امروز حیبله بزگرترین ارتش دنیا را در هم شکسته است.

,

نامور همچنی با اشاره به بروز حوادث و اغتشاشات اخیر در برخی از نقاط کشور نیز گفت: امروز بیش از پیش باید مراقب توطئه ها و ترفندهای دشمنان  باشیم، دشمنان ایران اسلامی بعد از ناامیدی در حوزه سرکوب داعش به دنبال ایجاد ناامنی در کشور بودند تا با ایجاد ناامنی ما را از راه دفاع از مرزهای انقلاب اسلامی بازدارند، اما بصیرت مردم بازهم به صحنه آمد و تمام توطئه های دشمن را به نابودی کشاند.

,

وی با تاکید بر اینکه همه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم، اظهار داشت: با معنویت و اخلاص بسیجی می توان تمام مرزها را درنوردید، این تفکر بسیجی بود که داعش را به نابودی کشاند، قطعا راه برون رفت از مشکلات اقتصادی نیز تکیه بر تفکر بسیجی است.

,

فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار در پایان افزود: امروز در پیچ مهم و تاریخی قرار داریم که اگر همانند تمام حوزه ها این پیچ تاریخی را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم هیچ محدودیت و مانعی بر سر راه ما قرار نخواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه