اخبار داغ

فرمانده سپاه ملایر:

دوران دفاع مقدس اولین آزمایش بزرگ بسیجیان بود

دوران دفاع مقدس اولین آزمایش بزرگ بسیجیان بود
فرمانده سپاه ملایر گفت: دوران دفاع مقدس اولین آزمایش بزرگ بسیجیان بعد از تولد بسیج بود که بسیجیان از این آزمون سربلند بیرون آمدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سید جواد حسینی ظهر امروز در «تجمع بزرگ بسیجیان ملایر» در سالن ۵ هزارنفری الغدیر ملایر، بسیج را برگرفته از نوآوری امام (ره) دانست و اظهار کرد: بسیج در ابتدای انقلاب اسلامی با اندیشه رهبر کبیر انقلاب از مجموعه‌ای از انسان‌های باانگیزه، پاک و مقدس شکل گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه در ویژه ‌برنامه روز بسیج امسال، برنامه‌ای نو و متفاوت تدارک دیده ‌شده است گفت: امسال با خلاقیت بسیجیان یک نمایشنامه در پنج بخش اجرایی می‌شود.

,

فرمانده سپاه ملایر با بیان اینکه قطعه اول این نمایش با محوریت نمایش عاشورا خواهد بود تصریح کرد: بسیج در امتداد عاشورا و برگرفته از نهضت سرخ حسینی است و به همین دلیل اولین قطعه این نمایش به روایتی از عاشورا اختصاص ‌یافته است.

,

وی با بیان اینکه قطعه دوم این نمایش برگرفته از انقلاب اسلامی است افزود: بسیج همجنس انقلاب و یار و یاور انقلاب است.

,

حسینی قطعه سوم این نمایش را برگرفته از دفاع مقدس دانست و بیان کرد: دفاع مقدس دفاع جانانه بسیجیان این مرز و بوم از میهن اسلامی بود و در قطعه سوم به این مهم پرداخته شده است.

,

وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس اولین آزمایش بزرگ بسیجیان بعد از تولد بسیج بود که بسیجیان از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

,

فرمانده سپاه ملایر خاطرنشان کرد: قطعه چهارم نمایش با موضوع بسیج سازندگی است چراکه پس از پایان جنگ تحمیلی بسیج به پایان نرسید و پس‌ازآن دوران بسیج در تمام عرصه‌ها حضور فعال داشته و دارد.

,

وی در پایان با بیان اینکه قطعه آخر این نمایش مربوط به  دفاع از حرم اهل‌بیت عصمت و طهارت و حرکت به سمت بیت‌المقدس است یادآور شد: این نمایش با ایده و فکر بسیجیان و حضور بیش از ۱۰۰ هنرمند بسیجی انجام‌شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه