اخبار داغ

معاون عملیات سازمان بسیج:

حملات دشمن به سمت ولایت فقیه رفته است/ حضور بسیج در صحنه، محاسبات دشمن را بر هم زده است

حملات دشمن به سمت ولایت فقیه رفته است/ حضور بسیج در صحنه، محاسبات دشمن را بر هم زده است
معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر امروز می بینید که نوک حملات دشمن و منافقین به سمت ولایت فقیه رفته از آن جهت است که این انقلاب و نظام و ملت ایران به برکت ولایت فقیه و در سایه رهنمودهای امام و رهبری به این عزت و اقتدار رسیده و چنانچه در این مسیر انحرافی ایجاد شود قطعا سیلی خواهیم خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سالار آبنوش معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با خبرنگار صبح توس اظهار کرد: امروز با یک بررسی اجمالی شاهدیم که نهادها و عرصه هایی که تحت چتر مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده به آن هدف و ارمان خود یعنی توانمندی و قدرت بازدارندگی لازم در برابر دشمن رسیده و همچنان به راه عزتمند خود با صلابت ادامه می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: روزی در این دنیا غربی ها ادعا می کردند که امیر آسمانها و دریاها هستند و امروز بعد از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی و به برکت مجاهدت و تلاش های شبانه روزی متخصصان داخلی این فرزندان ملت ایران هستند که با افتخار مدعی امیر آسمانها و دریاهایند.

,

سردار آبنوش خاطر نشان کرد: روزی ایالات متحده و متحدانش ناوچه های خود را به دریا می انداختند و جنگنده های خود را در آسمان به پرواز در می آوردند و بر دنیا سروری می کردند اما امروز می بینیم ناوچه ها و زیر دریائی ها و جنگنده ها و موشک های نقطه زن جمهوری اسلامی ایران در منطقه خودنمایی می کند و دشمن را از این پیشرفت های فوق العاده و توان بازدارندگی به هراس انداخته است.

,

معاون عملیات سازمان بسیج از بهره برداری پالایشگاه ستاره خلیج فارس، بزرگترین پالایشگاه جهان بعنوان افتخاری دیگر در کارنامه انقلاب اسلامی باد کرد و افزود: روزی که متوجه شدیم ممکن است در آینده نزدیک به لحاظ اینکه بنزین ۱۰۰ درصد وارداتی داریم تحریم شویم بدون توجه به بی مهری ها با توکل به خدا و بهره گیری از توان متخصصان جوان داخلی و فعالیت شبانه روزی ۳۳ هزار نفر در سه شیفت این پالایشگاه را راه اندازی کردیم تا مردم در این حوزه مشکلی نداشته باشند.

,

آبنوش تاکید کرد: همه نخبگان و متخصصان جهان آخر علم فیزیک و شیمی را ساخت پالایشگاه می دانند و این مهم با تکیه بر توان متخصصان جوان کشور و به برکت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق شد.

,

وی اظهار کرد: امروز حضور بسیج در عرصه های مختلف در کنار وحدت و انسجام ملی مردم، دشمن را بیش از گذشته مایوس و ناامید کرده و در حقیقت مخاسبات و معادلات نظام سلطه را بر هم زده است.

,

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر امروز می بینید که نوک حملات دشمن به سمت ولایت فقیه رفته از آن جهت است که این انقلاب و نظام و ملت ایران به برکت ولایت فقیه و در سایه رهنمودهای امام و رهبری به این عزت و اقتدار رسیده و چنانچه در این مسیر انحرافی ایجاد شود قطعا سیلی خواهیم خورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه