اخبار داغ

در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛

پیکان از رده خارج شد

پیکان از رده خارج شد
پیکان که در این بازی با انگیزه به میدان آمده بود کار را برای شاگردان قلعه نویی سخت کرد و خصوصاً در نیمه اول بازی، بازی را در اختیار داشت اما نتوانست پیروز این میدان باشد؛ سپاهانی ها هم در ضربات آخر کم دقت بودند تا کار برای آن ها گره بخورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از صاحب نیوز؛ در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اصفهان با جدال سپاهان و پیکان برگزار شد و در پایان این سپاهان اصفهان بود که توانست با نتیجه دو بر یک شاگردان فرکی را دست خالی بدرقه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

پیکان که در این بازی با انگیزه به میدان آمده بود کار را برای شاگردان قلعه‌نویی سخت کرد و خصوصاً در نیمه اول بازی، بازی را در اختیار داشت اما نتوانست پیروز این میدان باشد؛ سپاهانی ها هم در ضربات آخر کم دقت بودند تا کار برای آن‌ها گره بخورد.

,

طلایی‌پوشان با این برد به هشت تیم صعودکننده پیوستند و باید در انتظار قرعه باشند تا در یک چهارم حریف خود را بشناسند؛ سپاهان اصفهان حال هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر جزء مدعیان به حساب می آید.

,

*دقایق مهم بازی:

, *دقایق مهم بازی:, *دقایق مهم بازی:,

دقیقه 4

,

سعید واسعی با یک حرکت انفرادی به پشت محوطه جریمه سپاهان رسید که ضربه این بازیکن را دروازه‌بان سپاهان در اختیار گرفت.

,

– دقیقه 7

,

ضربه پرقدرت سعید واسعی از پشت محوطه جریمه سپاهان را پیام نیازمند با یک واکنش خوب راهی کرنر کرد.

,

– دقیقه 13

,

حرکت زیبا و انفرادی مرتضی منصوری و پاس به بیرون این بازیکن در مقابل دروازه پیکان به محمد محبی رسید و این بازیکن با یک ضربه حساب‌شده گل اول سپاهان را به ثمر رساند.

,

– دقیقه 14

,

محمد محبی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان پیکان قرار گرفت اما در آخرین لحظه روی چمن لیز خورد و این موقعیت خوب برای سپاهان از دست رفت.

,

– دقیقه 24

,

ضربه پرقدرت محمد محبی از پشت محوطه جریمه پیکان با بدشانسی به تیرک عمودی برخورد کرد و گل نشد.

,

– دقیقه 27

,

حرکت خوب سعید آقایی از سمت راست خط دفاعی پیکان موقعیت خوبی برای سپاهان ایجاد کرد اما سجاد شهباز‌زاده در مقابل دروازه توپ را با اختلاف زیادی به بیرون فرستاد.

,

– دقیقه 39

,

حمله خطرناک پیکان سبب ایجاد موقعیت برای این تیم شد که ضربات پیاپی بازیکنان پیکان را مدافعان دفع کردند و در مرحله آخر شوت ستاری را گلر سپاهان در اختیار گرفت.

,

– دقیقه 40

,

ضربه خطرناک سعید واسعی از پشت محوطه جریمه سپاهان در آستانه ورود به دروازه بود که پیام نیازمند با یک واکنش عالی توپ را راهی کرنر کرد.

,

– دقیقه 45

,

ارسال خطا توسط محمدرضا حسینی را مهدی‌زاده در محوطه جریمه پیکان قطع کرد و در ادامه شهباززاده با ضربه سر دومین گل سپاهان را به ثمر رساند.

,

– دقیقه 58

,

پاس خوب علی قربانی از میانه زمین پیکان محمدرضا حسینی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما دروازه‌بان پیکان با خروج از دروازه توپ را جمع کرد.

,

– 62

,

کرنر به سود سپاهان را محمدرضا حسینی ارسال کرد و ضربه سر محمد محبی در آستانه دروازه به شکل عجیبی گل نشد و به بالای دروازه پیکان رفت.

,

– دقیقه 64

,

ارسال خوب علی حمودی در محوطه جریمه سپاهان به مغانلو رسید و این بازیکن با ضربه سر دروازه سپاهان را باز کرد.

,

– دقیقه 71

,

پاس زیبای مهدی کیانی برای امید نورافکن، این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد اما تعلل زیاد نورافکن سبب از دست رفتن موقعیت گلزنی سپاهان شد.

,

– دقیقه 80

,

ارسال کرنر توسط جلال علی‌محمدی به محوطه جریمه سپاهان رسید که ضربه سر جابر انصاری به تیرک افقی دروازه سپاهان برخورد کرد و به بیرون رفت.

,

– دقیقه 88

,

پاس امید نورافکن از کنار زمین در محوطه جریمه پیکان به شهباززاده رسید اما اشتباه این بازیکن باعث از دست رفتن موقعیت گلزنی برای سپاهان شد

,

قلعه‌نویی‌: با تمام بازیکنان برخورد می‌کنم

, قلعه‌نویی‌: با تمام بازیکنان برخورد می‌کنم, قلعه‌نویی‌: با تمام بازیکنان برخورد می‌کنم,

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 2 بر یک مقابل پیکان در مرحله نهایی یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: از هودارانمان توقع داشتیم امروز حضور داشته باشند؛ امروز فوتبال عجیبی بود، بازی که باید با اختلاف 5 گل تمام می‌شد خداراشکر برنده شدیم، با تمام بازیکنان برخورد خواهیم کرد، از کاپیتان تیم گرفته تا سایرین.

,

وی ادامه داد: البته تعطیلی لیگ روی کار ما تاثیر گذاشت، دیوار ما کوتاه است دیگر؛ بازی ما را تعطیل و از شرایط مسابقه خارج کردند، اما به خاطر اینکه صعود کردیم خدا را شکر می‌کنیم. با تک تک بازیکنان صحبت و برخورد خواهم کرد. اگر محبی و سجاد دقت می‌کردند بالای 5 گل باید می‌زدیم.

,

.

,

قلعه‌نویی درباره احتمال رویارویی با مدعیان در مرحله بعدی جام حذفی گفت: ابتدا باید قرعه کشی انجام شود، تمام حریفان در جام حذفی سخت هستند؛ البته سخت‌ترین بازی ما دیدار با پیکان بود. نمی‌دانم چرا از موقعیت‌هایمان استفاده نمی‌کنیم؟ نمی‌دانم چرا محبی و شهباززاده این موقعیت‌ها را به گل تبدیل نمی‌کنند؟ برایم تعجب آور است!.

,

سرمربی سپاهان با گلایه از هواداران تیمش گفت: از هوادارانمان گله دارم؛ ما در چند جبهه می‌جنگیم، اما آن‌ها به ورزشگاه نمی‌آیند، در حالی‌که باید در هر مسابقه بالای ۳۰ تا ۴۰ هزار هوادار داشته باشیم. در هر شرایطی نباید پشت ما را خالی کنند. از نظر قیمت هم بلیت بازی‌های ما از تمام تیم‌ها حتی تیم‌های لیگ یک ارزانتر است.

,

فرکی: شجاعانه از جام حذف شدیم

, فرکی: شجاعانه از جام حذف شدیم, فرکی: شجاعانه از جام حذف شدیم,

حسین فرکی بعد از شکست مقابل 2 بر یک مقابل سپاهان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: این بُرد را به هواداران سپاهان تبریک می‌گویم؛ به خصوص قلعه نویی سرمربی این تیم. در ادامه راه هم برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. از مهمان‌نوازی سپاهان هم تشکری ویژه می‌کنم که شرایط و امکانات خوبی فراهم کردند.

,

وی ادامه داد: دیروز وعده یک بازی خوب را داده بودم و خوشحالم بازی پخش زنده شد. همه دیدند ما بازی خوب و منطقی و حساب شده‌ای ارائه کردیم که حقمان شکست نبود. اما ما در نیمه اول 4 توپ روی دروازه ما آمد که 2 توپ گل شد و یک بار هم به تیر دروازه خورد.

,

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: امیدوار بودم نیمه اول با یک گل تمام شود اما اشتباه کردیم و یک خطا و ضربه ایستگاهی به حریف دادیم. روی گل دوم بحث و صبحت دارم هر چند کار من نیست و بخش داوری باید اظهار نظر کند اما احساس می‌کنم بازیکن حریف در آفساید بود که گل دوم کار را برای ما سخت کرد. اما با توجه به اینکه نیمه اول 2 بر صفر باخته بودیم به بازیکنانم امید دادم که می توانیم به بازی برگردیم. عملکرد خوب نیازمند در نیمه اول باعث شد شکست 2 بر صفر در نیمه اول به ما تحمیل شود.

,

فرکی تصریح کرد: چندین موقعیت خوب گلزنی داشتیم، ارسال های خطرناکی انجام دادیم و به جرأت می‌گویم شجاعانه حذف شدیم و بازیکنانم بالاتر از عالی بازی کردند. در این مدت که در پیکان هستم چنین بازی با کیفیتی ندیده بودم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه