اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در جلسه شورای اداری استان:

فعالیت دستگاه‌های اجرایی در موضوع زلزله قابل تقدیر بود/ تاکید برنظارت بازار و کنترل گرانی

فعالیت دستگاه‌های اجرایی در موضوع زلزله قابل تقدیر بود/ تاکید برنظارت بازار و کنترل گرانی
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: به عنوان ناظری آگاه، شاهد فعالیت مسئولانه دستگاه های اجرایی استان در موضوع زلزله بودم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز ظهر امروز در جلسه اداری استان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، با تقدیر از حضور رئیس جمهور در استان اظهار داشت: از شما تشکر میکنم که در سال جاری دو بار و در طول شش سال اخیر 5 بار به استان آذربایجان شرقی سفر کرده و از نزدیک شاهد مشکلات استان بوده‌اید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

آل هاشم با ابراز تشکر از افتتاح پروژه ریلی میانه - بستان آباد خاطر نشان کرد: امیدواریم با دستور ویژه شما، شاهد بهره برداری مسیر ریلی بستان آباد - تبریز باشیم.

,

امام جمعه تبریز با اشاره به حادثه زلزله میانه تصریح کرد: به عنوان ناظری آگاه، شاهد فعالیت مسئولانه دستگاه های اجرایی استان در موضوع زلزله بودم و لازم است از تلاش‌های همه دستگاه‌ها به خصوص استانداری آذربایجان شرقی، تشکر نمایم.

,

وی همچنین با اشاره به اتفاقات چند روز اخیر در کشور، اظهار داشت: در چند روز اخیر شاهد برگ زرینی در تاریخ مردم آذربایجان بودیم و آنهم حضور مردم تبریز و استان در خیابان‌ها برای حمایت از رهبر انقلاب و نظام اسلامی است.

,

آل هاشم گفت: امیدواریم با تاکید رهبر انقلاب، کنترل و نظارت دولت بر امر گرانی با جدیت بیشتر انجام گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه