اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی:

شهدای مدافع حرم فصل دیگری از رشادت ها را بعد از دفاع مقدس رقم زدند

شهدای مدافع حرم فصل دیگری از رشادت ها را بعد از دفاع مقدس رقم زدند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: شهدای مدافع حرم فصل دیگری از رشادت ها را بعد از دفاع مقدس رقم زدند و منجر به تلألو ارزش های انقلاب اسلامی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ عباس دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی شامگاه چهارشنبه در آیین رونمایی و جشن امضای کتاب «الی الحبیب» که در مورد زندگینامه شهید بسیجی مدافع حرم «علیرضا بابایی» است، گفت: شهدای مدافع حرم فصل دیگری از رشادت ها را بعد از دفاع مقدس رقم زدند و منجر به تلألو ارزش های انقلاب اسلامی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب, .,

دانشی افزود: شهدای مدافع حرم بر گردن ملت ایران و منطقه حق دارند اما علی رغم اینکه حقشان ناشناخته مانده و خواهد ماند کار ویژه ای انجام دادند که تاریخ و انقلاب همیشه مدیون آنها خواهد بود.

, .,

وی با تاکید بر تاریخ و تمدن برجسته مردم استان مرکزی عنوان کرد: تکیه بر این تاریخ و تمدن منجر شد که تعدادی از رزمندگان به خیل شهدای دفاع از حرم بپیوندند.

, .,

مظلومیت شیعه در تاریخ اردو زده است

, مظلومیت شیعه در تاریخ اردو زده است, مظلومیت شیعه در تاریخ اردو زده است,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه به زندگینامه شهدا و پرداخت به آن را راهی برای جلوگیری از مظلوم ماندن شهدا برشمرد و اظهار کرد: در طول تاریخ، مظلومیت همیشه با شیعه بوده است. نمونه های مظلومیت اهل بیت(ع) بسیار است که شاید در شنیده ها برایمان غیر قابل باور باشد اما وقتی در جریان انقلاب اسلامی افراد بلند آوازه ای را می بینیم که در عین حال مظلومند، مظلومیت اهل بیت(ع) نیز برایمان روشن می شود.

, .,

وی ادامه داد: امروز می بینیم که رهبر معظم انقلاب در راس یک حکومت مقتدر و کهن دنیا هستند اما در عین حال مظلوم است و این نشان می دهد که مظلومیت شیعه همچنان در تاریخ اردو زده است.

, .,

دانشی با اشاره به مظلومیت و غربت شهدا و خانواده هایشان، تصریح کرد: افرادی که در نوشتن زندگینامه شهدا تلاش می کنند، این بزرگواران را از غریبی بیرون می آورند و کار بزرگی می کنند.

, .,

وی خاطر نشان کرد: امید است با ظهور حضرت حجت(عج) شیعه از مظلومیت خارج شود و دوران سربلندی و عظمت مکتب اهل بیت را شاهد باشیم.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه