اخبار داغ

عضو حقوقدان شورای نگهبان خبر داد؛

فعالیت شورای نگهبان شفاف‌تر می‌شود/ مردم در جریان دلایل رد صلاحیت کاندیداها قرار می‌گیرند

فعالیت شورای نگهبان شفاف‌تر می‌شود/ مردم در جریان دلایل رد صلاحیت کاندیداها قرار می‌گیرند
محمد دهقان گفت: برنامه هایی طراحی شده تا شفافیت اقدامات شورای نگهبان مطابق قانون به نظر مردم برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد دهقان در گفت و گو با صبح توس؛ با بیان اینکه شورای نگهبان در خصوص افزایش ارتقای جایگاه و شفافیت گام برمی دارد، اظهارداشت: برنامه هایی طراحی کرده ایم که مطابق قانون و تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب در راستای این هدف حرکت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: این برنامه ها جهت توجیه بهتر افکار عمومی و شفاف سازی صورت خواهد گرفت.

,

عضو شورای نگهبان در تشریح این برنامه ها و شفاف سازی در خصوص علل رد صلاحیت برخی از افراد این طور اعلام کرد: یکی از موارد مطرح شده این است که کسانی که رد صلاحیت اعتراض می کنند علل آن پس از احراز  به صورت شفاف برای مردم اعلام شود.

,

دهقان در ادامه با بیان اینکه این تصور اشتباه است که برخی گمان می کنند افرادی که در حال حاضر در کرسی مسئولیت و یا نمایندگی مجلس نشسته اند به صورت صد درصد تایید صلاحیت خواهند شد تاکید کرد: پرونده افراد در هر با نام نویسی بررسی شده و امکان رد صلاحیت و یا احراز صلاحیت آنها وجود دارد.

,

این عضو شورای نگهبان ادامه داد: شورا در خصوص مسائل مالی و پرونده ها اخلاقی کاندیداها با حساسیت بسیار زیادی برخورد خواهد کرد.

,

وی در خصوص الکترونیکی برگزار شدن انتخابات نیز بیان داشت: جلسات در این خصوص بین شورای نگهبان و وزارت کشور در حال برگزاری است.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه