اخبار داغ

رئیس اتحادیه لوازم خانگی سمنان اعلام کرد؛

افزایش 5 درصدی قیمت لوازم خانگی در سمنان

افزایش 5 درصدی قیمت لوازم خانگی در سمنان
رئیس اتحادیه لوازم خانگی سمنان از افزایش 5 درصدی قیمت لوازم خانگی در سمنان خبر داد و گفت: روزهای اخیر بهترین زمان برای خرید لوازم خانگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر صیادجو رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، با توجه به افزایش قیمت بنزین در کشور، گفت: قیمت لوازم خانگی بر این اصل افزایش پیدا نکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رئیس اتحادیه لوازم خانگی سمنان از افزایش 3 تا 5 درصدی قیمت لوازم خانگی خبر داد و عنوان کرد: عواملی مانند متوقف کردن حمل و نقل کالا و بالارفتن قیمت طلا و ارز باعث افزایش قیمت لوازم خانگی شد.

,

صیادجو با بیان اینکه کمبودی در بازار به هیچ عنوان احساس نمی شود، افزود: به دلیل متوقف کردن حمل و نقل کالاها و عدم ارسال آن ها از سوی کارخانجات برخی مدل ها کمتر در بازار مشاهده می شود.

,

وی از منفی بودن وضعیت خرید و فروش لوازم خانگی در بازار خبر داد و اظهار کرد: روزهای اخیر بهترین زمان برای خرید لوازم خانگی است.

,

رئیس اتحادیه لوازم خانگی سمنان اذعان کرد: قیمت لوازم خانگی نسبت به چند ماه گذشته بالغ بر 30 درصد کاهش پیدا کرده است.

,

 صیادجو عنوان کرد: در درازمدت به دلیل چسبندگی قیمت ها به بنزین پیش بینی می شود تا یک ماه اخیر افزایش قیمت5 تا 10 درصدی در لوازم خانگی لحاظ شود.

,

وی با بیان اینکه برند بوش و اسنوا دو برند خارجی و ایرانی هستند که شهروندان از آن استقبال زیادی می کنند. تاکید کرد: در حال حاضر با توجه به شواهدی که در بازار نشان می دهد بالغ بر65 درصد کالاها ایرانی و مابقی خارجی هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه