اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نهاوند:

زیرساخت‌‌های طرح صیانت در 10 استان ایجاد شده است

زیرساخت‌‌های طرح صیانت در 10 استان ایجاد شده است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برای حل مشکلات باید در کنار هم جبهه‌ تشکیل دهیم، گفت: بیکاری و کاهش فقر با اجرای کامل اقتصاد مقاومتی ممکن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در آئین افتتاح اردوگاه صیانت و درمان شهرستان نهاوند با تأکید بر اهمیت مسائل فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: مسائل فرهنگی و اجتماعی زیربناست اما مدل‌های اقتصادی که محصول غرب است در کشور الگو شده‌اند که این امر مشکلات‌ ما را حل نمی‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه متاسفانه عارضه‌های اجتماعی همچون حاشیه نشینی، فقر و طلاق به وجود آمده است، گفت: البته این معضلات اجتماعی قابل قبول نیست و تأمل برانگیز است.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: می‌توانیم بر این‌ مشکلات فائق بیاییم و باید با الگوهای بومی این‌مشکل را حل کنیم؛ این مشکلات حل شدنی است.

,

وی با بیان اینکه باید در کنار هم قرار بگیریم و برای حل ‌مشکلات تلاش کنیم، افزود: باید برای حل مشکلات، کاهش بیکاری و رونق تولید کار ‌کنیم که اجرای کامل اقتصاد مقاومتی راه حل این‌ مشکلات است.

,

سردار سلیمانی تصریح کرد: بسیج با عزم جزم، روحیه جهادی و کمک گرفتن از نیروی جوان و با امید به موفقیت در عرصه‌های مختلف وارد شده است.

,

وی با تأکید بر اینکه برای تحقق گام دوم انقلاب بسیج به صورت جهادی وارد شده است ادامه داد: کسانی که دل در گرو پیشرفت‌ کشور دارند باید در تحقق گام دوم انقلاب کمک کنند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: برای حل ‌مشکلات باید جبهه تشکیل دهیم و البته برنامه‌هایی نیز در این خصوص اجرا شده است اما کافی نیست؛ با کمک جوانان و استفاده از راهکارهای بومی باید به این‌مشکلات حمله کنیم و پیروز میدان‌ شویم.

,

وی با بیان اینکه بسیج تمام قد خود را برای حل‌ مشکلات آماده می‌کند، یادآور شد:‌ نقش مردم در این‌ زمینه بسیار‌ مهم است؛ البته ایجاد اشتغال و رونق تولید نیز بسیار مهم است که با تحقق این‌ موارد بسیاری از مشکلات اجتماعی حل می‌شود.

,

سردار سلیمانی با تأکید بر اینکه برای توسعه زیرساخت‌ها آمادگی کامل داریم، اظهار کرد: در ۱۰ استان زیرساخت‌ طرح صیانت ایجاد شده و در ۱۰ استان دیگر نیز کار شروع شده است.

,

وی با اشاره به تدارک مراقبت‌ها در مراکز صیانت گفت: باید پس از ترک اعتیاد با اجرای مراقبت‌های پس از بهبود و ارائه مهارت‌آموزی بهبودیافتگان به آغوش جامعه باز گردند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان بیان کرد: باید این‌ مسیر تداوم یابد و با‌ کمک مسئولان و با روحیه جهادی بتوانیم زیرساخت‌های اجرای طرح کرامت را آماده کرده و این مراکز تجهیز شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه