اخبار داغ

فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع):

قدرت نظام اسلامی منبعث از معنویت است/ جریان غرب‌گرا مانع برخی پیشرفت‌ها شد

قدرت نظام اسلامی منبعث از معنویت است/ جریان غرب‌گرا مانع برخی پیشرفت‌ها شد
سردار احمدی گفت: نباید بای لحظه ای از دشمن غفلت کرد و اصول دشمن بر مبانی اخلاقی و بین المللی استوار نیست بلکه توقف آمریکا و اسرائیل بر قدرت کشور است لذا این قدرت نظام اسلامی نیز منبعث از معنویت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار غلامرضا احمدی، فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) ظهر امروز در یادواره شهدای روحانی و 36 شهید مدرسه علیه امام محمد باقر(ع) گفت: امام(ره) و ولایت به ملت و جهان اسلام هویت بخشیده و در برابر پروژه های سازماندهی شده استکبار جهانی ایستادگی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: در دفاع مقدس به معنای حقیقی جنگ بین المللی در برابر ملت ایران شکل گرفته بود.

,

فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) اظهار کرد: همه برای حفاظت از انقلاب اسلامی در برابر خون شهدا تکلیف داریم تا امروز دوباره آمریکای بازسازی شده قدرت نگیرد.

,

وی با اشاره به تفکر اشتباه سازش با دشمن و منوط کردن حل مشکلات به کنار آمدن با آمریکا افزود: آمریکا چهل سال گذشته در ابتدای انقلاب بنا بر فرموده امام(ره) هیچ غلطی نتوانسته بکند لذا در میدان داخلی باید برای شکست دشمن تلاش کنیم تا اصل مذاکره مجدد تحمیل نشود.

,

سردار احمدی تصریح کرد: در دفاع مقدس علما و روحانیت تا سطح مدیریت قرارگاه های عملیاتی حضور یافته اند و سهم طلاب شهید بالاترین سهم در دفاع مقدس است.

,

وی ضمن اشاره به موشک بالستیک دو هزار متری با دقت بالا و ساخت داخل افزود: با کمال تأسف جریان غرب‌گرا با بی‌دقتی‌ها در انتخاب مسئولان بی کفایت، اجازه برخی پیشرفت ها را نداده است.

,

فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) خاطر نشان کرد: سربلندی کشور به موجب خون شهدا است و امروز عالم به آن اقتدا می کند و جبهه مقاومت ناجی درجه یک ولایت فقیه است.

,

وی با بیان اینکه در جنگ سی و سه روزه 6 هزار تن بمب بر سر مردم لبنان و شیعه نشینان ریختند افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند این جنگ مانند جنگ احزاب تمام دشمنان جمهوری اسلامی پشت دشمن هستند اما فتح مبینی نصیب حزب الله خواهد شد که آنها را پیروز و محبوب خواهد کرد.

,

سردار احمدی گفت: نباید بای لحظه ای از دشمن غفلت کرد و اصول دشمن بر مبانی اخلاقی و بین المللی استوار نیست بلکه توقف آمریکا و اسرائی بر قدرت کشور است لذا این قدرت نیز منبعث از معنویت است نه موشک.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه