اخبار داغ

رئیس دیوان عالی کشور:

امنیت و سلامت تشکیلات داخلی دو امر مهم در کشور است/ برخی با کارشکنی می خواهند مردم را نسبت به نظام بدبین کنند

امنیت و سلامت تشکیلات داخلی دو امر مهم در کشور است/ برخی با کارشکنی می خواهند مردم را نسبت به نظام بدبین کنند
رئیس دیوان عالی کشور گفت: در کشور به دو مسئله مهم نیاز داریم تا بتوانیم به وظایفمان عمل و اجرای عدالت و احقاق حق کنیم و آن دو امر امنیت در کشور و سلامت تشکیلات داخلی است که شامل تمامی دست اندرکاران نظام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور شامگاه امشب در جمع مردم و مسئولین در محل مسجد امام حسین علیه السلام شهر کرمان با بیان اینکه در آذر ماه دو موضوع تشکیل بسیج و تصویب قانون اساسی وجود دارد، گفت: هر کدام از این دو موضوع مبنای حرکت است و این مسئله قدم مبارکی در راستای احقاق حق و اجرای عدالت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: در کشور به دو مسئله مهم نیاز داریم تا بتوانیم به وظایفمان عمل و اجرای عدالت و احقاق حق کنیم و آن دو امر امنیت در کشور و سلامت تشکیلات داخلی است که شامل تمامی دست اندرکاران نظام است.

,

حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم با اشاره به اینکه متولی دو مسئله یاد شده گروهی هستند، تصریح کرد: متولی امنیت نیروهای مسلح و امنیتی کشور هستند که آنان نیز به وظیفه خود عمل می کنند که این مسئله را از وجود امنیت در کشور متوجه می شویم.

,

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه امنیت ما درونی و برونی است، عنوان کرد: امنیت درونی که توسط نیروهای مسلح ایجاد شده است که البته حضور مردم نیز در ایجاد امنیت نقش اساسی دارد و چنانچه مردم نباشند امنیت ایجاد نمی شود.

,

این مقام مسئول ادامه داد: امنیت برونی کشور، قدرتی است که نیروهای مسلح ما به وجود آورده اند که توانسته اند جلوی اقدامات دنیای استکبار را بگیرند.

,

وی با تأکید بر اینکه سلامت اداری بسیار مهم است، اظهار کرد: سلامت اداری به عهده دست اندرکاران نظام، مسئولین، حاکمان است که آنان باید فضای سالم را ایجاد کنند؛ اگر در محیط اداری فضا، فضای سالمی نباشد و هر کس که زور، پول دارد کارش پیش برود و هر کس آشنایی ندارد کارش پیش نرود؛ این موارد خلاف مصالح نظام است؛ نظام جمهوری اسلامی ایران برای این کارها نیامده است؛ نظام آمده است تا این موارد را حذف کند.

,

حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم با اشاره به مطلب فوق گفت: زیبنده نظام، جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی نیست؛ موقعی که می خواهند رأی بگیرند مخلص مردم هستند و زمانی که مردم مراجعه می کنند، آنان را به جاهای مختلف می فرستند.

,

رئیس دیوان عالی کشور تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران این افراد را نمی خواهد و اصل نظام نمی خواهد اینگونه باشد؛ اما در بدنه کارشکنانی هستند که می خواهند مردم را بدبین کنند.

,

این مقام مسئول بیان کرد: سلامت جامعه را باید مدیران ایجاد کنند که باید شرعا و قانونا انجام دهند و اگر سلامت اداری ایجاد شود، مردم امیدوار می شوند؛ چرا که برخورد برخی از مدیران و کارکنان مردم را نا امید می کند که باید این وضعیت تغییر پیدا کند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: اطلاعات حقوقی خود را باید بالا ببریم و از مسیر قانونی باید وارد شویم تا به نتیجه برسیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه