اخبار داغ

امام جمعه سمنان:

اعتراض به گرانی بنزین حق مردم است

اعتراض به گرانی بنزین حق مردم است
امام جمعه سمنان با بیان اینکه اعتراض به گرانی بنزین حق مردم است، گفت: کسی نمی‌تواند جلوی این حق را بگیرد اما باید مراقب موج‌سواری دشمن از اعتراضات بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: اتفاقات اخیر در کشور بالاتر از فتنه و توطئه‌ای بسیار خطرناک  با هدف سقوط نظام بود اما ملت بصیر و هشیار از خانه‌ها بیرون آمدند و آن را نابود کردند و ایران اسلامی را برای همیشه بیمه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
شاهچراغی با بیان اینکه اعتراض به گرانی بنزین حق مردم است اظهار کرد: کسی نمی‌تواند جلوی این حق را بگیرد اما باید مراقب موج سواری دشمن از اعتراضات بود.
,
 
,
وی همچنین اضافه کرد: بین اعتراض و آشوب تفاوت وجود دارد و نباید اجازه داد موج‌سواران از اعتراضات سوءاستفاده کنند.
,
 
,
امام جمعه سمنان با تاکید بر اینکه آمریکا شیطان بزرگ است گفت: روایت است تا شیطان نمروده از مکرش درامان نیستیم، آمریکا شیطان بزرگ است و باید مقابل او ایستاد.
,
 
,
شاهچراغی با اشاره به وقایع کشورهای منطقه ابراز کرد: چندماه است که آمریکا و مزدورانش حرکاتی علیه ایران در منطقه را شروع کرده‌اند، باید بدانند با این حرکات به جایی نمیرسند و با  حمله به کنسولگری ایران در کربلا و نجف به جایی نخواهند رسید.
,
 
,
وی با بیان اینکه روز ۱۰ آذر روز مجلس است و ثبت‌نام انتخابات مجلس آغاز می‌شود اظهار کرد: مجلس در راس امور است، البته مجلسی که مدرس داشته باشد، نمایندگانی که مدرس وار عمل کنند و در مقابل دشمن بایستند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر لزوم تشکیل مجلسی مقاوم و مردمی گفت: ملت در برابر دشمنان مقاوم است و مجلسی مقاوم می‌خواهیم.
,
 
,
شاهچراغی خطاب به شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان محکم عمل کند و افرادی که آلوده به فساد هستند، بدانند در مجلس راهی ندارند.
,
 
,
وی در پایان گفت: کسانی که توان خدمت دارند ثبت نام کنند، مجلسی انتخاب کنیم که مدرس وار عمل کند و مردم افراد اصلح را راهی مجلس کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه