اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل خبرداد؛

اعطای 600 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی به هنرمندان اردلی

اعطای 600 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی به هنرمندان اردلی
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل گفت:هنرمندان شهرستان اردل 600 میلیون ریال تسهیلات برای راه اندازی مشاغل مختلف خانگی در 9 ماه سال جاری دریافت کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم همتی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بیان این خبر گفت: توسعه ظرفیت های کسب و کار خانگی و ایجاد فرصت های شغلی مناسب از جمله مزایای مشاغل خانگی برای قشر هنرمند است.

همتی اظهار کرد: بیشتر رشته های هنری به صورت فردی یا گروه های چند نفره قابل انجام هستند که در این راستا سعی شده این رشته های هنری در قالب مشاغل خانگی تعریف شوند.

وی افزود:: هنرمندان معمولا در خانواده های هنری پرورش یافته و تولید آثار هنری آنها در منزل اتفاق می افتد و مشاغل خانگی نیز تعریفی جز این ندارند.

همتی سقف تسهیلات در نظر گرفته شده برای هر هنرمند را 100 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در 9 ماه سال جاری با معرفی 6 نفر به بانک های عامل تسهیلات یاد شده به آن ها پرداخت شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل گفت: با توجه به بررسی های صورت گرفته و زیاد بودن متقاضیان تسهیلات مشاغل خانگی در حوزه فرهنگ و هنر امید است بتوانیم تا پایان سال جاری تسهیلات بیشتری در اختیار هنرمندان قرار دهیم.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز , جهانبین نیوز , . ,
,
, . ,
,
, . ,
,
, . ,
,
, .,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه