اخبار داغ

در گفتگو با برادر شهید رستمی مطرح شد؛

اطاعت از رهبری پیام همه شهدا است

اطاعت از رهبری پیام همه شهدا است
رستمی گفت: چیزی که برادرم را راهی جبهه و راه شهادت کرد ولایت پذیری و اطاعت از رهبری بود و با توجه به سن کم به این امر توجه ویژه داشت بنابراین جوان های امروز اگر می خواهند پیرو راه شهدا باشند باید همواره گوش به فرمان ولی فقیه باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز رستمی، برادر شهید طلبه علیار رستمی در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار هرمز گفت: شهید علیاررستمی در روستای آغاسین از توابع دهستان سیاهو بخش مرکزی بندرعباس به دنیا آمد و تحصیلات ابتدایی را در روستا و راهنمایی را در بندرعباس و از سال سوم راهنمایی تصمیم گرفت به حوزه علیمه برود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پرویز رستمی، برادر شهید طلبه علیار رستمی در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار , هرمز,  گفت: شهید علیاررستمی در روستای آغاسین از توابع دهستان سیاهو بخش مرکزی بندرعباس به دنیا آمد و تحصیلات ابتدایی را در روستا و راهنمایی را در بندرعباس و از سال سوم راهنمایی تصمیم گرفت به حوزه علیمه برود.,

برادر شهید طلبه علیار رستمی با اشاره به ویژگی های اخلاقی این شهید افزود: علیار از دوران کودکی به مهربانی نسبت به خانواده اهمیت بسیاری می داد و یکی از ویژگی های اخلاقی پسندیده او خوش قولی و عمل کردن به وعده هایش بود همینطور در فصل تابستان هم تمامی وقت خود را برای کودکان و نوجوانان محروم روستا می گذاشت و قرآن را به آنها آموزش می داد.

,

رستمی افزود: چیزی که این جوان طلبه را راهی جبهه و راه شهادت کرد ولایت پذیری و اطاعت از رهبری بود و با توجه به سن کم به این امر توجه ویژه داشت بنابراین جوان های امروز اگر می خواهند پیرو راه شهدا باشند باید همواره گوش به فرمان ولی فقیه باشند.

,

وی گفت: به ورزش هم علاقه خاصی داشتند از جمله ورزش های دستجمعی مثل فوتبال و والیبال که نشان دهنده شور و هیجان جوانی آن روز ها بود.

,

برادر شهید طلبه علیاررستمی بیان کرد: علیار در صبور بودن و مهربانی زبان زد بود که حتی پدر بزرگوارم نیز همیشه در انجام کارها اخلاق پسندیده او را مثال می زد و تمامی اینها نشان دهنده تربیت درست و صحیح که در دامن مادرم انجام شده بود.

,

رستمی گفت: در ماه های ابتدایی اعزامش به جبهه در عملیات کربلای چهار یه درجه شهادت نائل شد و خبر شهادتش را مسئولی که در آن زمان کار اعزام نیرو های سیاهو را انجام می داد به ما رساند.

,

وی خاطرنشان کرد: ورود علیار به حوزه علمیه مسیر زندگی او را مشخص کرد و از آنجایی که کشور ما یک کشور امام زمانی است اطاعت از ولی فقیه یک امر واجب هست و از اهداف این شهید یا همه شهدا می توانیم به اطاعت پذیری آنها اشاره کنیم.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه