اخبار داغ

رئیس نظام صنفی رایانه‌ای مازندران خبر داد؛

19 آذرماه؛ آغاز برگزاری یازدهمین نمایشگاه الکامپ و فن بازار در مازندران

19 آذرماه؛ آغاز برگزاری یازدهمین نمایشگاه الکامپ و فن بازار در مازندران
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران از برگزاری یازدهمین نمایشگاه الکامپ مازندران و پنجمین دوره فن بازار از 19 تا 22 آذرماه در مازندران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس رمدانی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از برگزاری یازدهمین نمایشگاه الکامپ مازندران و پنجمین دوره فن بازار از 19 تا 22 آذرماه در مازندران خبر داد.

وی افزود: این نمایشگاه برای نخستین‌بار با مشارکت و همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، بانک‌ها، دستگاه‌های دولتی، شرکت‌های خصوصی و همچنین شرکت‌های دانش بنیان و استات آپ‌ها فعال در استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مازندران در قائم‌شهر برگزار می‌شود.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه تخصصی، دستاوردهای پژوهشی در بخش‌های تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک از سوی میزبانان 5 گانه نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

رمدانی متذکر شد: بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند همه روزه و در مهلت بازدید از ساعت 10 صبح الی 18 عصر از این نمایشگاه دیدن کنند و از آخرین دستاوردهای این بخش مطلع شوند.

وی اعلام کرد: این نمایشگاه در فضایی به وسعت بیش از 6 هزار متر مربع  و با حضور شرکت‌های فعال از سراسر کشور  برگزار و آخرین دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک را به معرض نمایش علاقه‌مندان خواهد گذاشت.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران گفت: به احتمال فراوان این نمایشگاه با حضور جهرمی وزیر ارتباطات و مخابرات کشور افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه