اخبار داغ

به همت کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین؛

ویژه برنامه‌های فرهنگی و تربیتی ویژه دانش‌آموزان محروم الموت‌غربی برگزار می‌شود+ تصاویر

ویژه برنامه‌های فرهنگی و تربیتی ویژه دانش‌آموزان محروم الموت‌غربی برگزار می‌شود+ تصاویر
مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان قزوین گفت: ویژه برنامه‌های فرهنگی و تربیتی برای دانش‌آموزان به صورت ماهانه تا پایان سال در چهار مدرسه از دهستان‌های زوارک الموت شرقی، چوقور طارم سفلی و دستجرد الموت غربی برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛‍ کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، دومین دوره از برنامه‌های فرهنگی‌ تربیتی ویژه دانش‌آموزان را در روستای آکوجان الموت‌غربی استان قزوین برگزار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

روستای آکوجان واقع در الموت غربی استان قزوین با ۹۳۲ نفر جمعیت دارای ۷۰دانش‌آموز دختر و پسر در مقاطع ابتدایی، متوسطه‌ی اول و متوسطه‌ی دوم است.

,

, ,

این مراسم با حضور جمعی از دانش‌آموزان این روستا، کارشناسان کانون پرورش فکری و اصحاب رسانه با محوریت‌های آموزشی و فرهنگی یک‌‌شنبه ۱۰آذرماه در روستای آکوجان برگزار شد.

,

جواد رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح‌قزوین اظهار کرد: دومین ویژه برنامه‌ی فرهنگی تربیتی قرارگاه پیشرفت‌ و آبادانی یکشنبه ۱۰آذرماه با همکاری اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در مدرسه‌‌ی روستای آکوجان الموت غربی برگزار شد.

,

مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اذعان کرد: طی تفاهم‌نامه‌ی صورت گرفته بین کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی و اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ویژه برنامه‌ی فرهنگی و تربیتی برای دانش‌آموزان به صورت ماهانه تا پایان سال در چهار مدرسه از دهستان‌های زوارک الموت شرقی، چوقور طارم سفلی و دستجرد الموت غربی برگزار می‌شود که تاکنون در دو مدرسه اجرا شده‌است.

,

, ,

وی افزود: آموزش نجوم و ستاره شناسی، ابلاغ مطالب تربیتی و دینی با روش قصه‌گویی، آموزش کاردستی با کاغذ، اجرای نمایش خلاق و عروسک گردانی، برگزاری مسابقات جذاب و اهداء جوایز به نفرات برتر از برنامه‌های اجرایی در این دوره‌های آموزشی‌ و تربیتی است.

,

این مقام مسئول ابراز کرد: هدف از برگزاری این برنامه‌ها ایجاد محیط شاد و جذاب برای دانش‌آموزان در کنار همکلاسی‌ها در راستای فراگیری مطالب علمی و فرهنگی است که در این برنامه‌ها استعدادهای برتر جهت آموزش بیشتر شناسایی می‌شوند.وی در پایان گفت: در پایان اجرای مراسم به تمامی دانش‌آموزان حاضر تعدادی کتاب از مجموعه کتب چاپ شده انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اهداء می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه