اخبار داغ

عصر همدان گزارش می دهد؛

شهید مدافع حرمی که خبر شهادت خود را به همسرش داد/ منش پهلوانی در رفتار شهیدصانعی، متجلی بود

شهید مدافع حرمی که خبر شهادت خود را به همسرش داد/ منش پهلوانی در رفتار شهیدصانعی، متجلی بود
همسر شهید مدافع حرم، مجید صانعی به بیان خاطراتی از دوران خواستگاری شهید از وی پرداخت و گفت: زمانی که ازدواج کردیم ایشان خوابی دیده بودند که شهید می شوند و همان زمان برای من تعریف کردند اما من هیچگاه باور نداشتم به این زودی ما را تنها بگذارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ شهید مجید صانعی موفق در تاریخ ۱۲ شهریور سال ۱۳۵۸ در همدان چشم به جهان گشود و در سن ۳۴ سالگی در ۲۷ مهر سال ۱۳۹۴ در سوریه به مقام والای شهادت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

شهید مجید صانعی موفق از جمله مربیان ورزشی مخلصی بود که تمام زندگی خود را صرف تربیت و شاگردان و سربازان امام زمان (عج) کرد.

,

شهید صانعی بنیانگذار و نماینده رسمی سبک نینجوتسو در استان همدان بودند و شاگردان زیادی را در این سبک پرورش دادند و عاقبت در مهر ماه۹۴ در دفاع از حرم آل الله در سوریه براثر اصابت گلوله به پهلو به درجه عظیم شهادت نائل شدند.

,

شهرزاد صفری همسر شهید مدافع حرم در خصوص ویژگی های اخلاقی شهید گفت: مجید بسیار مظلوم بود و پرتلاش و بردبار، با توجه به اینکه هر دوی ما مربی ورزشی بودیم و دوستانم مجید را در کلاسها می دیدند خصوصیات اخلاقی وی را باور نمی کردند و فکر می کردند بسیار قاطع و جدی است اما پشت آن چهره قاطع فردی آرام ومهربان بود.

,

وی با اشاره به اینکه بهترین نوع مرگ شهادت است افزود: سرنوشت و تقدیر هر انسانی از قبل نوشته شده است و چه خوب است که انسان مرگ ساده ای نداشته باشد و بهترین نوع مرگ که شهادت است نصیب آن شود.

,

همسر شعید مدافع حرم با تاکید به سیره و روش شهیدان گفت: زمانی که مجید برای سوریه اعزام شد پسرم طاها سه شب در بیمارستان بستری بود و تب بالایی داشت با این حال وی منصرف شد و راه خود را ادامه داد و به آمال و آرزویش هم رسید، شهدا نیز این گونه اند کسی نمی تواند مانع آنها شود و آخر به هدف خود می رسند.

,

, ,

وی با اشاره به اینکه تمام اتفاقات زندگی ما یک امتحان الهی است افزود: خوشحالم که مجید به آرزویش رسید اما تنهایی ما را اذیت می کند، چرا که طاها خیلی بهانه پدرش را می گیرد خیلی از خانواده های شهدای مدافع حرم تنها هستند و زود به گذر زمان و فراموشی سپرده شدند.

,

همسر شهید مدافع حرم با تاکید بر اینکه خانواده ها در اوج جوانی بهترین حامی خود را از دست داده اند گفت: یاد کردن خانواده های شهدا توسط دوستان شهید و اقوام مایه دلگرمی و خوشحال شدن آنهاست چرا که با خاطرات شهید خود تنها مانده اند.

,

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر و شهدای امنیتی که تقدیم شدند گفت: برخی از مسئولین مردم را ساده فرض کرده اند و با فشار بر زندگی اقتصادی و معیشتی اظهار بی اطلاعی از اوضاع جامعه می کنند که بیشتر شبیه به یک طنز اجتماعی است.

,

صفری با بیان اینکه فرهنگ جامعه ما نیاز به اصلاح دارد افزود: بزرگان از گذشته گفته اند زمانی که کالا و جنسی گران می شد مردم خرید آن را تحریم می کردند تا تدبیری اندیشیده شود اما امروز شاهد رفتارهای دوگانه و مصرف بی رویه در سطح جامعه هستیم که ایم عوامل به گرانی بیشتر دامن می زند.

,

وی با اشاره به بی حجابی بانوان در برخی جمع های اجتماعی گفت: وضعیت حجاب بانوان ایرانی نباید این باشد و ما خانواده های شهدای مدافع حرم به شخصه از خون شهید خود نمی گذریم.

,

, ,

همسر شهید مدافع حرم ادامه داد: چند شب پیش همکاران و دوستان مجید به دین طاها آمدند که بسیار خوشحال شدیم و طاها با افتخار از پدرش برای آنها صحبت می کرد.

,

وی با اشاره به اینکه طاها دقیقا تمام اخلاق و روحیات شهید را دارد افزود: پسرم نجابت و مردانگی پدرش رادارد و امیدوارم در آینده نیز باعث افتخار همه شود .

,

همسر شهید مدافع حرم به بیان خاطراتی از دوران خواستگاری شهید از وی پرداخت و گفت: زمانی که ازدواج کردیم ایشان خوابی دیده بودند که شهید می شوند و همان زمان برای من تعریف کردند اما من هیچگاه باور نداشتم به این زودی ما را تنها بگذارد.

,

صفری با اشاره به اینکه تا بحال استان همدان مراسمی در خور و شان شهدای مدافع حرم که خاص این خانواده ها باشد نگرفته است افزود: شهیدان بومی همدان باید در سطح کشور شناخته شوند که این امر کمک رسانه ها و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی را می طلبد.

,

وی حضور شهید با فلاکس چای را در بین آنتراگ های کلاس های دانشگاه به عنوان زیباترین خاطره خود عنوان کرد و گفت: دیوانه وار مجید را دوست داشتم و لحظه ای نمی توانم باور کنم که بین ما نیست هر روز با او درد و دل می کنم.

,

حمید گلی پور رئیس هیات های رزمی استان همدان نیز درباره خصوصیات شهید گفت: شهید صانعی یکی از بهترین استادها در سبک نینجوتسو در استان بود که تمام اساتیدی حال حاضر شاگرد وی بوده اند.

,

وی با اشاره به جاذبه های شخصی شهید افزود: مجید کاریزمای خاصی داشت و همه را جذب می کرد و روح جوانمردی و فتوت در او دمیده بود و منش پهلوانی به معنای کامل در رفتار او متجلی بود.

,

رئیس هیات رزمی همدان گفت: طاها پسر شهید فرزندی خونگرم و با افتخار ادامه دهنده راه پدرش است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه