اخبار داغ

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک سمنان خبر داد؛

رکود و کسادی نامتعارف در بازار لاستیک سمنان

رکود و کسادی نامتعارف در بازار لاستیک سمنان
رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک سمنان از رکود و کسادی نامتعارف در بازار خبر داد و گفت: گران بودن قطعات خودرو از مهم ترین دلایل نبود تقاضا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاظم کاملی فرد رئیس اتحادیه فروشنگان لاستیک، باطری و روغن شهرستان سمنان در گفت وگو با خبرنگار مرآت، با توجه به افزایش و سهمیه بندی قیمت بنزین، گفت: قیمت لاستیک، باطری و روغن در بازار شهر سمنان هیچ افزایشی نداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رئیس اتحادیه فروشنگان لاستیک شهرستان سمنان با اعلام اینکه رکود و کسادی در حد نامتعارف در بازار سمنان مشاهده می شود، افزود: گران بودن قطعات از مهم ترین دلایل نبود تقاضا است.

,

کاملی فرد یکی از دلایل گرانی لاستیک و قطعات خودرو را نوسانات قیمت ارز عنوان کرد و گفت: هیچ کمبودی در بازار احساس نمی شود اما بیشتر قطعات گران است.

,

وی ادامه داد: اگر لوازم و یا قطعاتی در بازار وجود نداشته با شد با سفارش می توان آن را تهیه کرد.

,

رئیس اتحادیه فروشنگان لاستیک شهرستان سمنان از پیش بینی افزایش قیمت لاستیک با توجه به افزایش قیمت بنزین خبر داد و اظهار کرد: فروشنده با توجه به قیمت درج شده بر روی فاکتور لوازم خود را به فروش می رساند که نا خودگاه افزایش قیمت در فاکتورها لحاظ می شود.

,

کاملی فرد با بیان اینکه توزیع ناعادلانه لاستیک در برخی از فروشگاه های سطح شهر صورت می گیرد، مطرح کرد: این امر در سطح شهر باعث می شود بازار به هم ریخته شود و مغازه های کوچک لاستیک فروشی مشتری کمتری داشته باشند.

,

وی با اشاره به اینکه لاستیک های دولتی به واحدهایی به صورت غیر حرفه ای در سطح شهر ارائه شده است، مطرح کرد: فروشندگان و واحدهای صنفی لاستیک با این توزیع ناعادلانه بسیار ضرر کرده و یا تعطیل شدند.

,

 رئیس اتحادیه فروشنگان لاستیک شهرستان سمنان ادامه داد: فروشندگان لاستیک برای این موضوع به ارگان های مربوط برای اعتراض مراجعه کردند.

,

کاملی فر با بیان اینکه نظارت جدی بر فروشندگان و واحدهای صنفی انجام می شود، تصریح کرد: تاکنون هیچ تخلفی از جمله احتکار لاستیک و یا قطعات خودرو در بازار مشاهده نشده است.

,

وی با بیان اینکه بیشتر تجهیزات و لاستیک ها در بازار ایرانی و تولید داخل است، اذعان کرد: متقاضیان لاستیک های ایرانی در بازار بیشتر از متقاضیان لاستیک های خارجی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه