اخبار داغ

بعد از 36 سال تحمل درد فراق؛

مادر شهیدان مهدی و ابوالقاسم جعفریان در خلیل‌آباد آسمانی شد

مادر شهیدان مهدی و ابوالقاسم جعفریان در خلیل‌آباد آسمانی شد
مادر شهیدان مهدی و ابوالقاسم جعفریان بعد از 36 سال تحمل درد فراق به فرزند شهیدش پیوست و در جوار مزار شهدای شهر خلیل آباد به خاک سپرده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ احسان سیاری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خلیل آباد ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: حاجیه خانم فاطمه ابراری والده مکرمه شهیدان مهدی و ابوالقاسم جعفریان، به رحمت الهی پیوست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه این مادر شهید در سن 85 سالگی به علت کهولت سن، دار فانی را وداع گفتند، خاطرنشان کرد: مراسم خاک‌سپاری پیکر مطهر مادر شهیدان جعفریان با حضور عموم مردم شهر خلیل‌آباد و جمعی از مسئولان انجام شد و پیکر این مادر شهید در جوار گلزار شهدای شهر خلیل آباد آرام گرفت.

,

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خلیل آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: شهید ابوالقاسم جعفریان در سال 1362 و شهید مهدی جعفریان درسال 1365 در جبهه های منطقه فکه و قلاویزان به شهادت رسیده اند.

,

وی اذعان کرد: در مراسم تشیع باشکوه پیکر این مادر شهیدان، امام جمعه و مدیران اجرایی شهرستان، اعم از فرماندار و روسای ادارات و نهادها و اقشار مختلف مردم از جمله بازاریان، کشاورزان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و نیروهای نظامی و انتظامی شرکت داشتند.

,

سیاری در پایان عنوان کرد: مراسم ترحیم برای مادر شهیدان جعفریان، امروز و فردا 11 و 12 بهمن ماه 98 در شهر خلیل آباد برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه