اخبار داغ

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه عنوان کرد؛

تحقق 58 درصدی بودجه امسال شهرداری/ بودجه سال آینده بلاتکلیف است

تحقق 58 درصدی بودجه امسال شهرداری/ بودجه سال آینده بلاتکلیف است
شورای شهری‌ها می‌وینداز کل بودجه امسال کلانشهر کرمانشاه تاکنون 58 درصد محقق شده اما بودجه سال آینده این کلانشهر هنوز به شورا ارسال نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز معمولا اواسط دی‌ماه بودجه شهرداری‌ها به صحن شورای شهر می‌آید و چکش‌کاری می‌شود تا در نهایت پس از چندین جلسه بررسی به تصویب اعضای آن برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

در حالی که حدود یک ماه کم و بیش از مهلت شورای شهر برای تدوین بودجه سال آینده باقیمانده اما هنوز هم خبری از بودجه سال آینده نیست.

,

سیداحسان احسانی، سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: بودجه سال گذشته شهر کرمانشاه 890 میلیارد تومان بوده است.

,

وی افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی و از آنجا که درآمد شهرداری از محل عوارض دریافتی از مردم است، بودجه سال جاری 10 میلیارد تومان کاهش یافت.

,

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه خاطرنشان کرد: مجموعا 20 درصد بودجه شهرداری از محل اعتبارات دولتی است و مابقی از محل عوارض اخذ شده از مردم تامین می شود.

,

احسانی گفت: با توجه به زمان و درآمد، تاکنون 58 درصد از بودجه امسال کرمانشاه محقق شده است.

,

وی افزود: درصدد هستیم در آمدهای سال آینده شهرداری از محل پروژه های مشارکتی تامین اعتبار شود.

,

این مسئول بیان کرد: شهرداری یک موسسه عمومی و عام المنفعه است بنابراین هرگونه درآمد برای همان شهر هزینه خواهد شد برهمین مبنا تنظیم و اخذ عوارض محلی در این زمینه می تواند کارگشا باشد.

,

احسانی گفت: شرط تنظیم عوارض محلی این است که عادلانه باشد و به مردم فشار وارد نشود تا از قبل آن برای شهر هزینه شود.

,

وی با بیان اینکه سرانه درآمد در شهر کرمانشاه پایین است، افزود: در صورتی که هر فرد کرمانشاهی صدهزار تومان در سال عوارض محلی بپردازد می تواند گامی موثر برای خدمات رسانی شهرداری به مردم باشد.

,

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه در مورد بودجه سال آینده نیز تصریح کرد: هنوز برنامه بودجه به شورای شهر ارسال نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه