اخبار داغ

فرمانده انتظامی کرمانشاه:

عاملان شهادت افسر ناجا در اغتشاشات کرمانشاه دستگیر شدند

عاملان شهادت افسر ناجا در اغتشاشات کرمانشاه دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری 4 تن از عاملان شهادت سرگرد "ایرج جواهری" در جریان اغتشاشات اخیر، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز سردار علی اکبر جاویدان صبح امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اغتشاشات صورت گرفته در روز 25 آبان ماه شهر کرمانشاه، سرگرد جواهری یکی از ماموران کلانتری الهیه در درگیری با اشرار و آشوب طلبان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: از آن تاریخ کارهای اطلاعاتی برای دستگیری عاملان شهادت این افسر وظیفه شناس با جدیت از سوی پلیس کرمانشاه دنبال شد تا اینکه ماموران توانستند 4 تن را که در شهادت شهید جواهری نقش اصلی را داشتند، شناسایی کنند.

,

سردار جاویدان ادامه داد: ماموران پس از شناسایی این افراد پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی مشترک 3 تن از این افراد را در شهر کرمانشاه و یک نفر دیگر را نیز در شهر تهران دستگیر کردند.

,

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه های این افراد که همگی جزو اراذل و اوباش سابقه دار هستند تعدادی سلاح سرد که از آنها در به شهادت رساندن سرگرد جواهری استفاده کرده بودند، کشف شد.

,

وی تصریح کرد: این افراد در بازجویی ها به درگیری با شهید جواهری که منجر به شهادت وی شد، اعتراف کردند.

,

سردار جاویدان با بیان اینکه این افراد در اختیار پلیس قرار دارند، گفت: بازجویی های تکمیلی از این افراد توسط ماموران ادامه دارد.

,

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه جایی برای افراد مجرم و خلافکار در کرمانشاه وجود ندارد، گفت: پلیس قاطعانه با هرگونه ناامنی برخورد و پاسخ دندان شکنی به افراد آشوب طلب می دهد.

,

وی با بیان اینکه برخی ها با سوء استفاده از مطالبه گری عامه مردم و تحت تاثیرات جو رسانه ای دشمنان نظام و انقلاب، دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود، خاطرنشان کرد: پلیس بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه