اخبار داغ

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) قزوین :

تحقیق و پژوهش لازمه رونق تولید است/ رشد دانشگاه امام‌خمینی(ره) قزوین در فعالیت‌های پژوهشی

تحقیق و پژوهش لازمه رونق تولید است/ رشد دانشگاه امام‌خمینی(ره) قزوین در فعالیت‌های پژوهشی
رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) قزوین با اشاره به رشد دانشگاه در زمینه‌ فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقی گفت: امسال سال رونق تولید است و این مهم با تحقیق و پژوهش میسر می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ آیین تجلیل از پژوهشگران برگزیده‌ی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) به همت معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه در سالن مرکزی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

این برنامه به منظور قدردانی و ترغیب اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه به انجام پژوهش‌های مفید و کاربردی، تقدیر از یکسال فعالیت‌های پژوهشی و فناوری در دانشگاه و ایجاد انگیزه از طریق رقابت بین همکاران دانشگاهی، انتخاب پژوهشگران برگزیده بر اساس شیوه‌نامه‌ی "انتخاب پژوهشگران برگزیده در دانشگاه" برگزار شد.

,

در این مراسم سید ابوالحسن نائینی اظهار ‌کرد: در سال یک هفته به نام پژوهش نامگذاری شده است، اما در واقع هر روز ما روز پژوهش است.

,

وی افزود: فعالیت‌های پژوهشی در طی سال صورت می‌گیرد و این روز صرفا برای تجلیل از پژوهشگران در نظر گرفته شده است.

,

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین عنوان کرد: به افرادی که با تحقیقات، پژوهش‌ها و راهنمایی دانشجویان در دوره‌ی دکترا و ارشد موجب شکوفایی‌هایی از طریق همین دانشجویان می‌شوند تبریک می‌گوییم و از آن‌ها تشکر می‌کنیم.

,

وی اضافه کرد: رشد دانشگاه در زمینه‌ی پژوهشی و تحقیقی بسیار زیاد است و جهش زیادی وجود داشته، طوری که شاخص مقالات ما از ۰/۵۷ به عدد سه رسیده و این دستاورد بزرگی است.

,

نائینی تشریح کرد: امسال سال رونق تولید است و این مهم میسر نمی‌شود مگر با پژوهش، همچنین اشتغال و توسعه پایدار محقق نمی‌باید مگر اینکه فعالیت‌‌های دانش‌بنیان انجام شود.

,

وی در پایان گفت: امروز خوشبختانه رشد دانشگاه شروع شده و باید به آن شتاب داد، هرچند کمبودها زیاد است و از پژوهشگران تشکر می‌کنیم که با وجود همین کمبودها کار خود را به پیش می‌برند.

,

گفتنی است؛ در این مراسم از جایگاه علمی مرحوم دکتر محمدحسین شاعری عضو هیئت علمی گروه مهندسی مواد به عنوان پژوهشگر برتر افتخاری سال ۹۸ تجلیل شد.

,

در پایان مراسم از پژوهشگران برتر دانشگاه تجلیل شد و این پژوهشگران دقایقی نظرات خود را مطرح کردند.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه