اخبار داغ

رئیس عقیدتی سیاسی هوانیروز مشهد مقدس:

اورژانس هوایی در ۱۷ کشور توسط هوانیروز ارتش پوشش داده شد

اورژانس هوایی در ۱۷ کشور توسط هوانیروز ارتش پوشش داده شد
حجت‌الاسلام حسن بهشتی‌فر با اشاره به اینکه در تمامی حوادث سطح کشور اقدامات مردم‌یاری توسط بالگردهای هوانیروز ارتش انجام می شود گفت: پوشش اورژانس هوایی در ۱۷ کشور توسط هوانیروز ارتش محقق شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن بهشتی‌فر، رئیس عقیدتی سیاسی هوانیروز مشهد مقدس در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: به مناسبت 15 آذر، سالروز شهادت شهید کشوری روز هوانیروز نامگذاری شده است و شخصیت هایی مانند شهید شیرودی و کشوری برای سایر کارکنان نظامیان به عنوان نیروهای انقلابی، ولایتمدار و مذهبی الگو هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: شهیدان والامقام جان خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند و امروز نیز در هوانیروز وظیفه داریم از شهدای دفاع مقدس الگوبرداری کنیم و ادامه دهنده مسیر شهدا باشیم.

,

رئیس عقیدتی سیاسی هوانیروز مشهد مقدس با بیان اینکه امنیت تحقق یافته در کشور حاصل خون شهدا است گفت: باید این دستاورد بزرگ با روحیه جهادی و انقلابی حفظ شود.

,

وی افزود: هوانیروز به دلیلی شاخصه هایی که در این نیرو وجود دارد در این مسیر ثابت قدم هستند.

,

حجت‌الاسلام بهشتی‌فر ضمن اشاره به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به هوانیروز تصریح کرد: امروز هیچ بالگردی که زمین گیر و از کار افتاده شده باشد، وجود ندارد.

,

وی افزود: به همت متخصصان و توانمندی جوانان در این عرصه عملیات اورهال بالگردها به خوبی انجام می‌شود و بالگردها آمادگی پرواز و خدمت رسانی به مردم را دارند.

,

رئیس عقیدتی سیاسی هوانیروز مشهد مقدس خاطرنشان کرد: با فعالیت سربازان فرهنگی و سازمان عقیدتی ارتش، ارتقای نقش بصیرت در کارکنان دستاورد بزرگ سربازان فرهنگی ارتش محسوب می شود.

,

وی با تأکید بر اهمیت ارتقای بیش از پیش بصیرت کارکنان ارتش افزود: در هوانیروز مشهد صدها نفر درخواست حضور در میدان نبرد سوریه و دفاع از حریم اهل بیت(ع) را داشتند و درخواست حضور در مناطق جنگی و جان فشانی را دارند که نتیجه بصیرت افزایی است.

,

حجت‌الاسلام بهشتی‌فر بیان کرد: هوانیروز در دفاع مقدس عملکرد قابل ملاحظه ای داشت و امروز نیز نقش این نیرو برجسته است.

,

وی افزود: رسیدگی و کمک رسانی به مردم در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و حوادث اورژانسی توسط هوانیروز ارنش با افتخار صورت می گیرد.

,

رئیس عقیدتی سیاسی هوانیروز مشهد مقدس با اشاره به اینکه در تمامی حوادث سطح کشور اقدامات مردم‌یاری توسط بالگردهای هوانیروز ارتش انجام می شود گفت: پوشش اورژانس هوایی در 17 کشور توسط هوانیروز ارتش محقق شده است.

,

وی افزود: در مشهد نیز به شعاع 700 کیلومتر حوادث اورژانسی توسط هوانیروز پشتیبانی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه