اخبار داغ

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه مطرح کرد؛

پیش‌بینی مصرف روزانه ۱۴ میلیون مترمکعب گاز در کرمانشاه برای زمستان

پیش‌بینی مصرف روزانه ۱۴ میلیون مترمکعب گاز در کرمانشاه برای زمستان
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: پیش‌بینی می شود مصرف روزانه گاز کرمانشاهی‌ها در روزهای اوج مصرف در زمستان به ۱۴ میلیون مترمکعب برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز  اظهار داشت: مصرف روزانه گاز در استان کرمانشاه ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی با بیان اینکه یک هزار و ۳۸۰ روستا در استان از نعمت گاز بهره مند هستند، افزود: ۹۹.۵ درصد بخش شهری در قالب ۲۸ شهر و ۷۲ درصد مناطق روستایی در قالب ۱۳۱۰ روستا در سطح استان کرمانشاه نیز از نعمت گاز بهره مند هستند.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به بهره مندی ۹۲ درصد خانوارهای روستایی و شهری در استان کرمانشاه از نعمت گاز تصریح کرد: امسال گاز رسانی به ۶۸۰ روستا، چهار شهر و ۲۱۰ واحد صنعتی در دستور کار قرار دارد.

,

این مسئول با بیان اینکه در فصل سرما آمادگی لازم برای تامین گاز در استان وجود دارد، افزود: در حال حاضر ۵۸۰ هزار مشترک گاز در بخش های مختلف استان کرمانشاه داریم.

,

شهبازی عنوان کرد: پیش بینی می شود مصرف روزانه گاز در روزهای اوج مصرف به ۱۴ میلیون مترمکعب برسد.

,

وی خاطر نشان کرد: به منظور رعایت الگوی مصرف گاز و با توجه به فرا رسیدن فصل سرما دمای مصرف در محیط منزل مشترکین بین ۱۸ تا ۲۱ درجه باشد.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه خواستار رعایت مسائل ایمنی از جمله استفاده از وسائل گازسوز استاندارد، کنترل مسیر دوکش برای خروج گازهای سمی و استفاده از کلاهک اچ شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه