اخبار داغ

سردار فدوی: وحشت دشمن از شناور 10 متری ما

سردار فدوی: وحشت دشمن از شناور 10 متری ما
جانشین فرمانده سپاه گفت: به لطف خدا دشمن از یک شناور 10 متری ما نیز خوف و وحشت دارد و ما به اندازه کل تاریخ اسلامی خود امسال قدرت به دست آورده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار علی فدوی، ظهر امروز در اجتماع 4 هزار جهادگر و دانشجوی خراسانی که در سالن 22 بهمن دانشگاه فردوسی برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی به 40 سالگی خود رسیده است؛ 40 سالگی در دین ما به عنوان عدد پختگی و تکامل است از این رو می توان گفت انقلاب اسلامی به پختگی کافی رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه هم اکنون انقلاب اسلامی به تکیه گاه بزرگی دست یافته است، یادآور شد: این تکیه‌گاه آنقدر قوی است که طبق فرمایش رهبری آن را به دست صاحب اصلی آن تحویل دهیم.

,

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: طی 40 سال که از عمر انقلاب می گذرد یک روز هم دعوای بین جبهه حق و باطل تعطیل نشده است از طرف دیگر در حال حاضر توانایی ما در حوزه‌های مختلف مانند اقتصاد و نظایر آنها با گذشته قابل مقایسه بوده اما عوامل قابل شمارش و نتایج کاملاً برخلاف آن است، آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون یک پیروزی را تجربه نکرده است.

,

فدوی عنوان کرد: ما نباید نگران نتیجه باشیم، خداوند برای ما بهترین نتیجه را رقم می‌زند و اتفاق ناگواری رخ نمی‌دهد، این امر بالغ بر 40 سال اتفاق افتاده است و خداوند پاسخ اعتماد ما به خود را داده است، از نخستین نوشته مقام معظم رهبری (ره) و نخستین کلام ایشان دقت شود؛ ایشان به وفور به این نکته اشاره کرده اند.

,

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در سال 96 و 97 آمریکایی‌ها گرد آوری مردم در میدان را برنامه‌ریزی کردند، با سه برابر شدن قیمت ارزهای خارجی تحریم‌ها آغاز می‌شوند، زمانی که جبهه حق اراده کند مردم به میدان می‌آیند و با جان و دل به شهادت می‌رسند.

,

وی افزود: افراد در جبهه حق باید دل‌های دلداده‌ها را به میدان بیاورند، خداوند میان حق و باطل طرف حق را می‌گیرد؛ بنابراین دشمنان عددی محسوب نمی‌شوند، بارها در تاریخ اسلام دیده شده که آنها به اشتباه لقب‌های ابرقدرت و نظایر آنها را به خود اختصاص می‌دهند و هیچ قدرتی ندارند.

,

فدوی گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی ما آمریکایی‌ها را در هر زمینه‌ای شکست دادیم، زمانی که خداوند می‌خواهد جبهه حق را به نتیجه واقعی خود برساند هیچکدام از سیستم‌های نفوذی آمریکا قادر به نتیجه‌گیری نیستند، خداوند به تعداد دشمنان و مسلمانان توجهی ندارد.

,

وی با بیان اینکه به لطف خدا دشمن از یک شناور 10 متری ما نیز خوف و وحشت دارد، بیان کرد: دشمنان حتی یک عکس‌العمل نشان نمی‌دهند، ما به اندازه کل تاریخ اسلامی خود امسال قدرت به دست آورده‌ایم، دانشجو باید همواره برای ایستادن در جبهه حق آماده و دارای چندین ویژگی باشد که از آنها می‌توان به مبارزه با استکبار و ظلم اشاره کرد، در احکام اسلام ازدواج برای جوانان واجب می‌شود، یک جوان پس از رسیدن به سن بلوغ نمی‌تواند بهانه‌ای برای عدم ازدواج خود داشته باشد.

,

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان عنوان کرد: مسئولان نیز باید به وظیفه خود در خصوص تسهیل ازدواج جوانان انجام دهند در همین راستا سپاه در نظر دارد تا خانه های متاهلی را برای دانشجویان متاهل که در شهر دیگر تحصیل می کنند احداث کند لذا مشهد به عنوان اولین شهر احداث این خانه ها انتخاب شده است و بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی وظیفه احداث این خانه ها را بر عهده دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه