اخبار داغ

در گفتگو با نمایندگان استان کرمان عنوان شد؛

دانشجویان با روحیه جهادی و ایمان انقلابی برای کاهش مشکلات کشور اقدام کنند

دانشجویان با روحیه جهادی و ایمان انقلابی برای کاهش مشکلات کشور اقدام کنند
در راستا توسعه و پیشرفت‌های علمی و تمدن سازی، دانشگاهیان و دانشجویان می‌توانند در عرصه‌های بین‌المللی نقش‌آفرینی داشته باشند و با روحیه جهادی و ایمان انقلابی در راستای کاهش مسائل کشور حرکت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ در تقویم رسمی کشورمان شانزدهم آذر ماه به عنوان روز دانشجو نامگذاری شده است؛ در این روز سه تن از دانشجویان به نام‌های مهدی شریعت‌رضوی، مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی در هنگام اعتراض به ورود نیکسون معاون رئیس جمهور وقت آمریکا به شهادت می‌رسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, قندچی در هنگام اعتراض به ورود نیکسون معاون رئیس جمهور وقت آمریکا به شهادت می‌رسند.,

نقش دانشجوی انقلابی در توسعه اقدامات ضد استکباری

, نقش دانشجوی انقلابی در توسعه اقدامات ضد استکباری, نقش دانشجوی انقلابی در توسعه اقدامات ضد استکباری, نقش دانشجوی انقلابی در توسعه اقدامات ضد استکباری,

محمد مهدی زاهدی در گفتگو با راه آرمان؛ در این خصوص گفت: اگر به مبارزات ضد استکباری در کشورمان توجه کنیم مشاهده خواهیم کرد که جریان دانشجوی انقلابی مسلمان نقش بسزایی در تکمیل و توسعه جریانات ضد استکباری داشته است.

,

وی ادامه داد: شانزدهم آذر ماه از جمله روزهای تاریخی جنبش دانشجویی است که دانشجویان مسلمان و انقلابی ما به منظور مبارزه با استکبار در دانشگاه تهران تجمع کردند تا اعتراض خود را نسبت به ورود نیکسون معاون رئیس جمهور وقت آمریکا اعلام کنند.

,

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: کودتا سال 1332 توسط عوامل آمریکا و استکبار صورت گرفت و پس از آن نیز مسئله ملی شدن صنعت نفت تحت تأثیر القائات و فشار آمریکایی ها قرار گرفت و به نوعی می توان گفت آمریکایی ها در تمامی ارکان نظامی، سیاسی، اقتصادی ما حضور پیدا کردند و تلاش داشتند که حضور خود را پر رنگ تر کنند.

,

مشی انقلابی را در تبیین گام دوم باید در نظر گرفت

, مشی انقلابی را در تبیین گام دوم باید در نظر گرفت, مشی انقلابی را در تبیین گام دوم باید در نظر گرفت,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: بر همین اساس جریان دانشجویی به منظور مقابله  و اعتراض به حضور نیکسون که به منظور غارت اموال مردم، چپاول دارایی های کشورمان و ایجاد خفقان در حمایت از دیکتاتور به ایران آمده بود، مقابل آنها قرار گرفت و در این راستا سه تن از دانشجویان عزیز کشورمان به شهادت رسیدند.

,

زاهدی با بیان اینکه بروز و ظهور جریان انقلابی دانشجویی به منظور مبارزه عملی با استکبار و در رأس انها شیطان بزرگ آمریکا بوده است، تصریح کرد: به منظور تبیین مباحث گام دوم انقلاب نیز باید مشی انقلابی را شاهد باشیم تا بتوانیم با بصیرت افزایی به جریان های دانشجویی و جوانان درکشورهای مختلف نسبت به بیداری آنان اقدام کنیم تا شکل گیری مقدمات تمدن بزرگ اسلامی با پرچم داری حضرت ولی عصر(عج) صورت بگیرد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: در راستا توسعه و پیشرفت های علمی و تمدن سازی دانشگاهیان و دانشجویان می توانند نقش آفرینی در عرصه های بین المللی داشته باشند.

,

دانشجویان با روحیه جهادی و ایمان انقلابی در جهت کاهش مسائل کشورحرکت کنند

, دانشجویان با روحیه جهادی و ایمان انقلابی در جهت کاهش مسائل کشورحرکت کنند , دانشجویان با روحیه جهادی و ایمان انقلابی در جهت کاهش مسائل کشورحرکت کنند ,

احمد حمزه در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به شانزدهم آذر ماه روز دانشجو گفت: این روز به منظور تجلیلی و قدردانی از دانشجویان به عنوان موتورهای محرک جامعه نامگذاری شده است.

,

وی ادامه داد: این قشر به دلیل سن و سال خاصی که دارند سرشار از انرژی هستند و روحیه مطالبه گری دارند و دانشجویان به دلیل عدم آلودگی به مسائل دنیوی می توانند به عنوان موتور محرک جامعه نقش ایفا کنند و به پویایی فکر دیگران کمک کنند.

,

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان بیان کرد: برای اینکه دانشجویان بتوانند نقش خود را در جامعه امروز به خوبی ایفا کنند لازم است که بصیرت، بینش و آگاهی سیاسی خود را بالا ببرند تا بتوانند دوست و دشمن را در شرایط کنونی جامعه  تشخیص دهند؛ بنابراین آنان می توانند مواضع سیاسی را با تکیه بر بینش و بصیرت خود اتخاذ کنند.

,

حمزه افزود: دانشجویان باید نیازهای جامعه امروز را به خوبی شناسایی کنند و پس از آن با مسلح کردن خود به سلاح علم و دانش که وظیفه اصلی شان است در راستای حل مشکلات و مسائل نیازهای جامعه اقدام نمایند.

,

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دانشجویان باید با روحیه جهادی و ایمان انقلابی در جهت کاهش مسائل جامعه حرکت کنند، ابراز کرد: امروز کشورمان شرایط خاص و استثنایی دارد و ممکن است توده مردم نتوانند بسیاری از مسائل را تجزیه و تحلیل کنند و مواضع درستی را اتخاذ کنند.

,

وی در پایان با اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: بنابراین دانشجویان باید در چنین شرایطی باید آگاهی ها و بینش های لازم را در جامعه ترویج دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه