اخبار داغ

در واکنش به سخنان دبیرکل حزب اتخاد ملت عنوان شد؛

ترقی: اظهارات شکوری راد کاملاً سطحی، غیر واقع بینانه و انحرافی است

ترقی: اظهارات شکوری راد کاملاً سطحی، غیر واقع بینانه و انحرافی است
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اینکه شکوری راد عنوان می‌کند ما ریزش رأی در جامعه نداشته‌ایم، توهمی بیش نیست و به نظر می رسد که این توهم ناشی از اشتباه محاسباتی است که آنان در کنش سیاسی خودشان به آن دچار شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اظهارت دبیرکل حزب اتحاد ملت گفت: کشاندن اعتراضات به حاشیه شهر به دلیل حجم آمادگی نیروهای انتظامی و اطلاعاتی در مراکز شهرها بوده که موجب شده این نوع اغتشاشات به مناطقی کشیده شود که از نظر اشراف امنیتی و انتظامی ضعیف تر از مراکز شهر بودند؛ بنابرایناین مسئله هیچ ربطی به خاستگاه اجتماعی اعتراض کنندگان و اغتشاش گران ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, دبیرکل حزب اتحاد ملت,

وی ادامه داد: مسئله دیگر اینکه همواره زمانی که اغتشاش و این گونه تجمعات در مناطق مرفه شهر برگزار می شد، جمعیت قابل توجهی از قشر مرفه به این تجمعات می پیوستند اما ما شاهد عدم همراهی مردم با اغتشاشگران در مناطق حاشیه و ضعیف شهر هستیم.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: بنابراین در تجمعات اخیر شاهد بودیم که افراد گروه‌های 7 و 8 نفره به منظور تخریب تشکیل می دادند و اقشار ضعیف جامعه که جمعیت بسیار زیادی هستند آنان را حمایت نمی کردند.

,

ترقی با تأکید بر اینکه معتقدم تحلیل شکوری راد کاملا سطحی، غیر واقع بینانه و انحرافی است، تصریح کرد: سعی آنان بر این است که نقش نامه هایی که از اغتشاش گران و تجمعات حمایت کردند را کم رنگ کنند.

,

وی بیان کرد: این در حالی است که اصلاح طلبان از سران فتنه تا نمایندگان فراکسیون امید و 77 نفر از عناصر اصلی اصلاح طلب این نوع اغتشاشات حمایت و حتی نیروی انتظامی را به منظور برخورد با خرابکارها محکوم می کنند و حال چگونه جریان اصلاحات می تواند خود را از پشتیبانی اغتشاشات دور نگه دارد؟

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: اینکه شکوری راد عنوان می کند ما ریزش رأی در جامعه نداشته ایم؛ این مسئله توهمی بیشتر نیست و به نظر می رسد که این توهم ناشی از اشتباه محاسباتی است که آنان در کنش سیاسی خودشان به آن دچار شده اند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه