اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی لرستان:

آخرین وضعیت بارندگی‌ها در لرستان/برخی نقاط سفیدپوش شد

آخرین وضعیت بارندگی‌ها در لرستان/برخی نقاط سفیدپوش شد
مدیرکل هواشناسی استان لرستان با بیان اینکه بارندگی در لرستان تا عصر روز یکشنبه ادامه دارد گفت: هم اکنون بارش برف را در بروجرد داریم و در ازنا، الیگودرز، نورآباد، الشتر، دورود و سیلاخور بارش برف را خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز مراد پور در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: سامانه بارشی از بعدازظهر روز جمعه وارد استان شد و تا عصر روز یکشنبه بارندگی در استان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: سامانه بارشی سرد استان را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد و متوسط بارش در سطح استان بین ۲۰تا ۵۰میلی‌متر است که در برخی نقاط ممکن است به بیش از ۵۰ میلی‌متر برسد.

,

مدیرکل هواشناسی استان لرستان تصریح کرد: این سامانه همراه با هوای سرد است وهم اکنون در بروجرد بارش برف را داریم؛ از امروز بعدازظهر نیز در مناطق ازنا، الیگودرز، نورآباد، الشتر، دورود و سیلاخور بارش برف را خواهیم داشت.

,

وی بیان کرد: میزان بارش نقطه‌ای سامانه اخیر از شروع بارندگی در بعدازظهر روز جمعه ۱۵ آذر ۹۸ تا این ساعت در ایستگاه‌های هواشناسی مستقر در مراکز شهرستان‌های استان لرستان در خرم‌آباد ۱۴٫۴ میلی‌متر، کوهدشت۴٫۱
پل‌دختر ۱۰٫۲، رومشکان ۱٫۷، دورود ۲۸٫۶، ازنا ۷٫۱۲، الیگودرز ۹٫۶، نورآباد۶، الشتر۱۲٫۸، سیلاخور۲۱٫۵، بروجرد ۱۵، دوره چگنی۶٫۴ و سپیددشت ۲۳میلی‌متر بوده است.

,
,

مراد پور گفت: بیشترین بارندگی در دورود با ۲۸٫۶  و کمترین بارندگی در رومشکان با ۱٫۷ میلی‌متر بارندگی به ثبت رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه