اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین:

۳۲۶۰ تن کود یارانه‌ای در بین کشاورزان فامنین توزیع شد

۳۲۶۰ تن کود یارانه‌ای در بین کشاورزان فامنین توزیع شد
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین گفت: در مجموع ۳ هزار و ۲۶۰ تن کود یارانه‌ای شامل اوره، فسفاته و پتاسه در بین کشاورزان فامنین توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر کاویانی دلشاد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان در خصوص وضعیت کشت پاییزه در فامنین اظهار کرد: در حال حاضر سطح زیرکشت گندم دیم در شهرستان ۳۵ هزار هکتار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار سطح زیرکشت گندم آبی است، افزود: در پاییز امسال ۳ هزار و ۸۰۰ هکتار جو آبی و ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار جو دیم کشت شده است.

,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین با اشاره به اینکه به تازگی ۱۷ هکتار گیاهان علوفه‌ای در زمین‌های آیش کشت شده است، ادامه داد: این اقدام منجر به تقویت زمین و افزایش تولید محصولات کشاورزی در فامنین می‌شود.

,

کاهش ۳۰ درصدی بارندگی پاییزه در فامنین

,

کاویانی دلشاد در خصوص میزان بارندگی‌ها در شهرستان فامنین خاطرنشان کرد: وضعیت بارندگی فامنین تا نیمه نخست آذرماه ۸۱ میلیمتر بوده که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد کاهش داشته و نسبت به بلند مدت نیز ۲۷ درصد افزایش دارد.

,

وی در خصوص تولید گندم در شهرستان فامنین نیز یادآور شد: امسال ۵۵ هزار تن گندم تولید شده که ۱۹ هزار تن آن تحویل مراکز خرید شده است.

,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین با بیان اینکه امسال گندم خریداری شده در بخش دولتی نسبت به سال گذشته افت نداشته است، بیان کرد: امسال ۲۰ هزار تن جو در شهرستان تولید شده و ۲۴۰ تن کلزا نیز تحویل مراکز خرید شده است.

,

کاویانی‌دلشاد در خصوص توزیع کود یارانه‌ای در بین کشاورزان شهرستان گفت: در مجموع ۳ هزار و ۲۶۰ تن کود یارانه‌ای شامل اوره، فسفاته و پتاسه در بین کشاورزان فامنین توزیع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه