اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان:

محیط دانشگاه با تریبون و کرسی‌های آزاد اندیشی، هدفمند می‌شود

محیط دانشگاه با تریبون و کرسی‌های آزاد اندیشی، هدفمند می‌شود
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه محیط دانشگاه با تریبون و کرسی‌های آزاد اندیشی، هدفمند می‌شود گفت: گفتگو، مناظره، کرسی‌های آزاداندیشی و میزگردهای تخصصی شکل گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طیب فریادرس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان با گرامیداشت روز دانشجو اظهار کرد: ۱۶ آذرماه هر ساله در سراسر کشور روز مقابله با استکبار و جلوگیری از حضور بیگانگان است که با روش‌های مختلف سعی بر ورود به کشور دارند که در فتنه ۸۸ نیز شاهد آن بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با تأ کید بر اینکه دشمن سعی دارد نوک پیکان ۱۶ آذر را علیه انقلاب جهت‌دهی کند گفت: جریان‌های دانشجویی در استان همدان بیدار هستند و همیشه میدان‌داری انقلاب را پیش برده‌اند.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به اغتشاشات اخیر بیان کرد: عهدشکنی‌های آمریکا و دسیسه‌هایی که برای جوانان و کشور ما دارد در جریانات اوایل آذرماه امسال کاملاً مشهود بود و دست دشمن رو شد.

,

وی با بیان اینکه این اغتشاشات البته باعث ایجاد برخی محدودیت‌های مقطعی شد افزود: باید اجازه نقد و تریبون در دانشگاه‌ها داده شود، باید بدانیم محیط دانشگاه با تریبون و کرسی‌های آزاد اندیشی، هدفمند می‌شود و سعی کنیم محیطی آزاد و نقدپذیر در دانشگاه‌ها ایجاد کنیم.

,

فریادرس با تأکید بر آگاه بودن دانشجو از مسایل پشت پرده جریان غرب تصریح کرد: متأسفانه برخی دستگاه‌های دولتی در رعایت ضوابط سخت‌گیری می‌کنند که باید این فضا باز شود و دانشجویان از مسایل پشت پرده جریان غرب آگاه شوند.

,

وی در پایان یادآور شد: باید گفتگو، مناظره، کرسی‌های آزاد اندیشی و میزگردهای تخصصی در دانشگاه‌ها شکل گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه