اخبار داغ

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

مردم نیروهای انتظامی را از خود و همراه خود می بینند

مردم نیروهای انتظامی را از خود و همراه خود می بینند
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر مردمی بودن پلیس در جامعه گفت: مردم نیروهای انتظامی را از خود و همراه خود می بینند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، آیت الله " سید محمد حسینی شاهرودی " در دیدار با روسای پلیس های فتا و آگاهی و پلیس امنیت اقتصادی و کارکنان انتظامی آن مجموعه با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه ( س) گفت : آن حضرت یک شخصیت علمی وتقوایی بوده و به برکت وجود آن حضرت، از شهر قم علم به تمام جهان صادر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,


وی افزود: امروز مذاهب مختلف در قم در حال تحصیل هستنداز جمله دانشگاه مذاهب اسلامی که در ترویج دین مقدس اسلام بسیار مهم وتاثیرگذار بوده است .

,
,


نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به امنیت وتاثیر ان در پیشرفت وتوسعه جامعه اشاره کرد و بیان داشت : امنیت، پایه واساس پیشرفت وتوسعه جامعه است ونیروی انتظامی به عنوان یک نهاد اجتماعی ماموریتش حفظ امنیت وآرامش برای مردم است .

,
,


وی با تاکید بر مردمی بودن پلیس در جامعه افزود: پلیس باید طوری در جامعه جلوه کند که مردم پلیس را از خود بدانند که خوشبختانه با عملکرد دلسوزانه پلیس، وضعیت به گونه ای است که مردم نیروهای انتظامی را از خود و همراه خود می بینند.

,
,


آیت الله حسینی شاهرودی تاکید کرد: پلیس در خدمت دین ودر خدمت ملت است واین افتخاری برای پلیس است.

,
,


وی در ادامه با اشاره به ماموریت های مهم و حساس پلیس آگاهی ادامه داد: ماموریت پلیس فتا برقراری امنیت مردم در فضای مجازی استان است و پلیس فتا با همرای مردم با موفقیت در این عزصه گام برداشته است.

,
,


نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه ماموریت نیروی انتظامی برابر مقررات و رافت اسلامی و احترام به قانون در جامعه اجرا می شود اظهار داشت: افراط وتفریط در هیچ کاری به صلاح نیست لذا همه ما باید کار خود را به درستی انجام داده وتحت شرایط محیطی قرا نگیریم تا به آرامش درونی واجتماعی برسیم.

,
,


وی پلیس امروز را پلیس اسلامی ومتکی به اعتقادات وباورهای دینی دانست وبیان داشت: پلیس باید با تقوا باشد ورابطه خوبی با خدا داشته باشد واعتقادات وباورها واستفاده از علم روز را به کارکنان خود تزریق کند.

,
,


سرهنگ " عبدالله فاتحی " رئیس پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات در حوزه پلیس آگاهی، پلیس فتا و پلیس امنیت اقتصادی را تشریح کرد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه